20 yaşındayım, ailem oku diyor ama ben evlenmek istiyorum. Bunu aileme nasıl söyleyebilirim?

Oku diyorlar ama okuyan herkes işi gücü bırakıp evleniyor 20 yaşındayım ve neden 4 yılımı heba ediyim ki üstelik sevdiğim biride varken

Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar çok şey biliyorsunuz öyle düşünce özgürlüğü diye bir şey yok bu ülkede bir kez daha gördüm ve eminim ki hepiniz okumuş ve a101 kasiyerisiniz o kadar konuşuyorsunuz ama sizede bişey kazandırmadı diplomanız ve hala savunuyorsunuz
20 yaşındayım, ailem oku diyor ama ben evlenmek istiyorum. Bunu aileme nasıl söyleyebilirim?
Cevapla