Güncellemeler
+1 yıl
Gereksiz yorum yapmayın, kaideye almıyorum
Dün düğün sonrası oğlum ve gelinim evlerine gittiler. Bilmiyorum uyanıklar mı, uyuyorlar mı. Seslerini duymak istiyorum. Arasam ayıp olur mu? Oğlum 25, gelinim 20 yaşında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
45 yaş ustusun öyle yazıyor gerdeğe girmişler bu kadar meraklı olupta niye ariyacaksiniz zaten bu aileler yüzünden bazı erkekler anneci oluyor artık onların kendi evi eşi var düğün gününün ertesi aranilirmi saçma işte
Arama bir ihtiyaçları varsa onlar başının çaresine bakar evlenmeyi biliyorlar ihtiyaçlarını karşılayabilirler. Ben istemezdim aranmak. Eşimle ilk günüm ilk gecem ilk sabahım annemle konuşamam.
bence öğleden sonra ara sabaha kadar yağlı güreş yapmışlardır ikiside kesin şimdi yorgunluktan pert olmuşlardır anası seninde bilmen lazım sen de bu yollardan zamanında gelip geçtin
Aklı yerinde değildir şimdi ikisinin de tek kale maç yapıyorlardır rahatsız etme hiç, arasan da açmazlar zaten muhtemelen :D
1 hafta sonra aramanız yerinde olur, bazı şeyleri merak etmek güzeldir ancak zamanı ve yeri vardır.
Kızın annesi aramıştır çoktan çekinme bu kadar ince düşünceli insanların kıymeti bilinmiyor münasebetsiz olmak lazım
whapsaptan bi mesaj atın oğlum nasılsın var mı bi ihtiyacın falan diye muhtemelen uyuyolardır öğlen gibi atın
kaideye almıyom ne la, kaide kural demek, kâle almıyorum olacak o.
Annesisin ara. Kimse arayamassın diyemez. Oğlunu aramak yegane hakkındır.
Arayıp napican kanlı carsafmi sorucan 😂 bence arama abla rahatsız etme gençleri
Aramayın bence, hem düğün hem gerdek yorgunlugu vardır şimdi.
arama abla bence, bugün arama yarın ararsın öğlene doğru
İçinde ki merak duygusunu tatmin etmek içindir , genelde anneler merak eder çocuklarını.
Bu saatlerde aramasanız daha iyi olur öğleden sonra arayabilirsiniz bence
Bence çok gerek yok. Yani önemli bir diyeceğin yoksa arama
Yok, onlar arayana kadar aramayın siz. Bekleyin, onlar ararlar
Araman biraz ayip olur. Bir kac gün hatta hic arama
Rahat bırak çocuğu işi gücü vardır. Bişey olmaz korkma altı üstü çıktığı yer gördü🤭
Kocanla ilgilen bırak onları keyif yapsınlar gelinini hemen soğutma
Arama ablacım. Çok rahatsız olur ve gerçekten ilk günden kötü kaynana bellerler
Niye arayacaksın? Sanki yıllardır seslerini duymamış rahat bırakın gençleri ya :D
Bir ihtiyaçları var mı diye diyorum
boş ver bir şeye ihtiyaçları varsa gidip kendileri alıp yapabilecek kapasiteye sahipler
Ne ayıbı teyze annesin sen doğal hakkın sorman bile kabahat. Arayacaksın hatta onlar seni arayacak
Ablacım yanlış anlama da ilk günlerde ararsan seslerini biraz farklı duyabilirsin
Bence arayın kondom almayi unutmuş olabilirler bazıları kondom bulamayınca çorap kullanıyormuş
Konunun kondomla ne alaksı var
İroni yapiyorum
Başlarında bekleseydin keşke. Gelin oğlanı yiyordur şimdi 😂😂
Saat daha çok erken , öğlene doğru ararsın abla
onlar arasın sen arama rahatsız etmiş olursun bence
Bırak abla onlar arar seni aramazlarsada 2 3 gün geçsin öyle ara
Ne için, iyi dikebildinmi diye sormak içinmi.
Ne sesi duyacağıni tahmin ediyorsun herhalde
Yahu niye arıyosun ne alaka yani
Yahu sanane
Sormussun😂😂
Ben şahsen kimse arasın istemezdim.
Sen 1 hafta sonra ara bence ablam:)
Rahat bıraka neden arıyorsun
Hep söylerim, en iyi kaynana olmayan kaynanadır.
Şimdi erken biraz daha öğlen ara bence
arama belki seks yapıyorlardır
Gerdeiği mi soracan))))
Arama öğleden sonra ara
Bence aramasan daha iyi
onların aramasını bekle..
aramaya tereddüt ediyorsanız mesaj atabilirsiniz
45+ sın ve KS kullanabiliyosun? hadi ordan
mesaj at "günaydın canlarım" de gerisini bırak :)
Korkma abla oğlunu zikmiyolar sjhds
Seslerrini nasıl duymak istiyormusun
Görüntülü ara bence.👍😆😉
Gerek var mı bence arama
Ayıp olur ama Öğleden sonra ya da akşam ara
Peki öyle yapayım
Erken daha sabret biraz
Arama o arar
Sana kalmış
Saçmalamaaa
İs üstüne denk getirmede
Arama açmaz dkkxkx
Akşam mesaj at
Akşam ara şimdi değil
Ögleden sonra ara. daha uyuyorlardir. yorgunlardir
rahatsız etme onlar arasın. sen evlimisin peki
Aç aç merakta kalma kaynana 😆