İki gündür kovid olduğumdan şüpheleniyordum. Dün (2. gün) test yaptırdım, bugün sonucum çıktı. Whatsapp'ta aile grubuna sonucumu attım. Göreli bir buçuk saat olduğu halde bir şey demedi.
Sizce darılmalı mıyım?
İki gündür kovid olduğumdan şüpheleniyordum. Dün (2. gün) test yaptırdım, bugün sonucum çıktı. Whatsapp'ta aile grubuna sonucumu attım. Göreli bir buçuk saat olduğu halde bir şey demedi.
Sizce darılmalı mıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!