Ne zaman ki birisiyle samimi olsam başlıyorlar özellerini anlatmaya bu iyi bir şey mi?

Bazen bu durum beni sıkıyor bazen anlatmak için fırsat kolluyorlar bende dinlerken buluyorum kendimi ne zaman ki birisiyle samimi olsam sana danışmam lazım diyorlar bu bir yandan mutlu ediyor güvenilir biri oldugumu hissediyorum ama bir yandan da aynı şeyleri dinlemek beni sıkıyor genede kırmamak adına veya yardımcı olmak adına dinliyorum

Ne zaman ki birisiyle samimi olsam başlıyorlar özellerini anlatmaya bu iyi bir şey mi?
Cevapla