Kızlar, Evli arkadaşlarımın tecrübelerini tavsiyelerini almak isterim?

2 yıllık evliyiz ve çocuğumuz olmuyor ve eşimle severek evlendik seviyoruzda birbirimizi ama şiddetli geçimsizliğimiz var benim kıskançlıklarım onun ailesi takıntısı vs ama kavga etmediğimiz zamanlar gayet güzel giden bir beraberliğimiz var diğer taraftan kavga ettiğimiz zamanlar içinden çıkılamayacak bi hale giriyoruz sonumuz beni korkutmuyor değil bebeğimizin olmamasınıda Rabbim tarafından buna bağlıyorum tabi yalnız Allah bilir tüp bebek tedavisine başlama kararı aldık biz vesilesini işleyelim tahdir Allahtan bir yandan böyle kavgalı gürültülü bi yuvaya çocuk getirmekten korkuyorum diğer taraftan evliliğimizi yola getirir mi bizi adam eder mi diye olsun istiyorum evli arkadaşlarımın düşüncelerini almak isterim şimdiden teşekkür ederim.

Kızlar, Evli arkadaşlarımın tecrübelerini tavsiyelerini almak isterim?
Cevapla