Bir eşin evdeki olan biteni ailesine anlatması ne kadar doğru sizce?

Eşimle 4 aydır evliyiz sürekli kavga ediyoruz ve sonunda ayrılmayı tercih etti eşyasını alıp gitti zor bir durum benim için her kavga edişimizde kavga sebebi ile beraber evde olan biteni bana evde neye kizdiysa onu bile gitmiş annesine anlatmış örnek evde çift banyo var birinde iç çamaşırını unutuyorum diğer banyoda sepet var sadece bunu bile annesine anlatmış düşünün artık
Bir eşin evdeki olan biteni ailesine anlatması ne kadar doğru sizce?
Cevapla