Sizce bir insana özel hayatı, ailevi meseleleri anlatmak ne kadar doğru?

Sosyal medyadan tanımadığımız birine anlatmaktan bahsetmiyorum bunun bir zararı yok rahatlamak için yapılabilir.
Ben gerçek hayatta çok yakın bir arkadaşımıza veya sevgilimize anlatmaktan bahsediyorum.
İnsan içinde tutamıyor bir şeyleri. Birine anlatmak istiyor. Ne kadar güçlü olduğumuzu fark etsinler ve bize saygı duysunlar diye anlatıyoruz belki de yakın arkadaşlarımıza.
Ama yarın öbür gün o arkadaşımız veya sevgilimiz bizimle iletişimini birdenbire kestiğinde afallıyoruz.
Birine özel hayatını anlatmak kolay bir şey değildir. Vefalı olduğunu düşündüğün kişiye anlatırsın bunları. Birdenbire iletişim kesildiğinde de maymuna döneriz.
Sizce yakın arkadaşa veya sevgiliye özel hayatı anlatmak ne kadar doğru?
Neden yapıyoruz bunu? İllaki hepimiz en az bir defa yapmışsızdır.
Sizce bir insana özel hayatı, ailevi meseleleri anlatmak ne kadar doğru?
Cevapla