Sosyal medyadan tanımadığımız birine anlatmaktan bahsetmiyorum bunun bir zararı yok rahatlamak için yapılabilir.
Ben gerçek hayatta çok yakın bir arkadaşımıza veya sevgilimize anlatmaktan bahsediyorum.
İnsan içinde tutamıyor bir şeyleri. Birine anlatmak istiyor. Ne kadar güçlü olduğumuzu fark etsinler ve bize saygı duysunlar diye anlatıyoruz belki de yakın arkadaşlarımıza.
Ama yarın öbür gün o arkadaşımız veya sevgilimiz bizimle iletişimini birdenbire kestiğinde afallıyoruz.
Birine özel hayatını anlatmak kolay bir şey değildir. Vefalı olduğunu düşündüğün kişiye anlatırsın bunları. Birdenbire iletişim kesildiğinde de maymuna döneriz.
Sizce yakın arkadaşa veya sevgiliye özel hayatı anlatmak ne kadar doğru?
Neden yapıyoruz bunu? İllaki hepimiz en az bir defa yapmışsızdır.
Ben gerçek hayatta çok yakın bir arkadaşımıza veya sevgilimize anlatmaktan bahsediyorum.
İnsan içinde tutamıyor bir şeyleri. Birine anlatmak istiyor. Ne kadar güçlü olduğumuzu fark etsinler ve bize saygı duysunlar diye anlatıyoruz belki de yakın arkadaşlarımıza.
Ama yarın öbür gün o arkadaşımız veya sevgilimiz bizimle iletişimini birdenbire kestiğinde afallıyoruz.
Birine özel hayatını anlatmak kolay bir şey değildir. Vefalı olduğunu düşündüğün kişiye anlatırsın bunları. Birdenbire iletişim kesildiğinde de maymuna döneriz.
Sizce yakın arkadaşa veya sevgiliye özel hayatı anlatmak ne kadar doğru?
Neden yapıyoruz bunu? İllaki hepimiz en az bir defa yapmışsızdır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar