Aile & Toplum Ailevi veya özel durumları kime anlatmak mantıklı olur? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ailevi veya özel durumları kime anlatmak mantıklı olur?Bu durumlar kimle konuşulur normal olur? Her insanla maalesef konuşulmaz Ailevi veya özel durumları kime anlatmak mantıklı olur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
кєℓєвєкк___ Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı. Yabanciyla sana zarri dokunmaz 1 13 Yorumla Soran +1 yıl Demi çünkü yakınına anlatsan her türlü çıkar arar kullanmak ister Ama yabancı biri bundan çıkar bulamaz seni vuramaz Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Kesinlikle öyle Yorumla Soran +1 yıl Bende aynı girusteyim tecrübe ile sabit maalesef 😀 Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Aynen aynen Yorumla Soran +1 yıl O zaman sonsuza dek yabancılar 😀Sen bu konuda nasılsın peki mesela ailevi bir konun var veya özel yabancı birine anlata biliyor musun Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Ben yabancida olsa kolay kolay anlatamam yabancida olsa birazcik konusmus olup o kisinin bana o rahatligi vermesi gerek yadegilse anlatamam Yorumla Soran +1 yıl Haklısın öyle tabiki ama yabancı daha rahat demi Tabi hiç sohbet olmayan tamamen bilmediğin kişi ile de zor Anlatınca senle konuşup ortak olacak dinleyecek karşılıklı güzel sohbet olacak vs Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Öyle evet ama zor isde bulmasi Yorumla Soran +1 yıl maalesef ya Ama anlatacak olursan dinlerim aklında bulunsun 🙂 elimden geldiğince ve yardımci olurum Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Tesekür ederim gizli bey 🙂 Yorumla Soran +1 yıl Rica ederim istersen istek atarım? Bir dedin vs olur ne olursa olsun dinlerim hanımefendi 🙂🙏 Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Eger sende anlatmak istersen bende seni dinlerim istersen :) Yorumla Soran +1 yıl Olur anlatırım tabiki de yeterki dost olalım 🙂 yeterki güvenilir temiz insan olsun çok sağ ol İstek atıyorum o zaman nick Sinan... Diye Yorumla
ddoque Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 39% +1 yıl Kimseye 🥶 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Anlatma dostuna o da gider dostuna mi 😀 Yorumla ddoque +1 yıl karnının doymayacağı yere açlığını belli etme demişler 🤷♀️😀 boşuna demiş olamazlar 😉 Yorumla Soran +1 yıl Bu doğru ama şunu da demişler Seni en iyi tanıyan en zayıf noktadsn vurur demişler 😀Ben birine gitsem anlatsam ailemi özelimi yabancı olsa asla vuramaz ama yakınım istediği yerde vurur Yorumla Soran +1 yıl Neden gizlenip geri açtın 🙂🙂🙂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hiç kimse demek istemezdim ama Hiç kimse.. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Hım haklısın sana anlatayım peki 😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anlat dostum yardımım dokunursa bu çok güzel olur elbette Yorumla Soran +1 yıl Olur gizlisin ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Buyur kardeşim Yorumla
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Zor durum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yabanciyla sana zarri dokunmaz
Demi çünkü yakınına anlatsan her türlü çıkar arar kullanmak ister
Ama yabancı biri bundan çıkar bulamaz seni vuramaz
Kesinlikle öyle
Bende aynı girusteyim tecrübe ile sabit maalesef 😀
Aynen aynen
O zaman sonsuza dek yabancılar 😀
Sen bu konuda nasılsın peki mesela ailevi bir konun var veya özel yabancı birine anlata biliyor musun
Ben yabancida olsa kolay kolay anlatamam yabancida olsa birazcik konusmus olup o kisinin bana o rahatligi vermesi gerek yadegilse anlatamam
Haklısın öyle tabiki ama yabancı daha rahat demi
Tabi hiç sohbet olmayan tamamen bilmediğin kişi ile de zor
Anlatınca senle konuşup ortak olacak dinleyecek karşılıklı güzel sohbet olacak vs
Öyle evet ama zor isde bulmasi
maalesef ya
Ama anlatacak olursan dinlerim aklında bulunsun 🙂 elimden geldiğince ve yardımci olurum
Tesekür ederim gizli bey 🙂
Rica ederim istersen istek atarım? Bir dedin vs olur ne olursa olsun dinlerim hanımefendi 🙂🙏
Eger sende anlatmak istersen bende seni dinlerim istersen :)
Olur anlatırım tabiki de yeterki dost olalım 🙂 yeterki güvenilir temiz insan olsun çok sağ ol
İstek atıyorum o zaman nick Sinan... Diye
Kimseye 🥶
Anlatma dostuna o da gider dostuna mi 😀
karnının doymayacağı yere açlığını belli etme demişler 🤷♀️😀 boşuna demiş olamazlar 😉
Bu doğru ama şunu da demişler
Seni en iyi tanıyan en zayıf noktadsn vurur demişler 😀
Ben birine gitsem anlatsam ailemi özelimi yabancı olsa asla vuramaz ama yakınım istediği yerde vurur
Neden gizlenip geri açtın 🙂🙂🙂
Hiç kimse demek istemezdim ama Hiç kimse..
Hım haklısın sana anlatayım peki 😀
Anlat dostum yardımım dokunursa bu çok güzel olur elbette
Olur gizlisin ama
Buyur kardeşim
Yakın kız knkn varsa
Zor durum