Sevgili yaptığından beri aramayan, sadece sevgilisinin işi olunca arayan arkadaşa nasıl davranılmalı?

Sevgili yaptıgından beri nerdeyse hergün beraberler ve 1 aydır bulusmuyoruz. Sevgilisinin işi cıktıgı zaman beni arıyor işi düsünce yani.

Sevgili yaptığından beri aramayan, sadece sevgilisinin işi olunca arayan arkadaşa nasıl davranılmalı?
Cevapla