Niye böyle hissediyorum. normal mi bu boşanmış kadın erkek sizdede oluyormu? Evliliğimin bozulmasını bende istemezdim. Yeniden Evlenene kadar bu hep böylemi devam eder?
(Tanışalım yaz alakasız yorum yapan yazan olursa engellenicek.)
Niye böyle hissediyorum. normal mi bu boşanmış kadın erkek sizdede oluyormu? Evliliğimin bozulmasını bende istemezdim. Yeniden Evlenene kadar bu hep böylemi devam eder?
(Tanışalım yaz alakasız yorum yapan yazan olursa engellenicek.)
Nasıl ki evlilik hak san boşanmakta haktir güzel insan. İnsanların ne dediğini bence umursamamaya çalışınız siz sadece kendiniz için varsınız bir başkaları için değil 😊
Cevap
17Cevap
Boşanmak medeni bir durum dislanmak sosyal bir durum. Demekki sosyal cevrendunyaya dar çerçeveden bakıyor onları uzak tut kafan rahat olsun
Normal değil tabi ki durumunuz, psikolojik tamamen.
Boş vakitlerinizde spor yapabilirsiniz bu sorunu aşmak için, iyi gelecektir.
sorun sende değil sorun insanımızın dar düşünceleri kaliplarindan kurtulamamasi
Kimseyi takma bence herkes bir bahane bulur o tarz insanlar la muhatap bile olma
Bir süre böyle hissetmen normal zamanla geçer
O psikolojide düşünmemelisin
Kendini eksik görme
Bazen bunu hissediyorum özellikle ikili ilişki için birine yazmak iatediğinde, mutlaka bu konu yüzüne çarpılıyor
Boşanmış biri olaeak cevap veriyorum hayır öyle hossetmene gerek yok 🙂 Yani evlikik, tercihler ve boşanmak kaderle alakalı kendini kötü hissetme...
Coğrafyadan dolayı bazı kalıplar kirilmiyor ama zamanla düzelecek. ve. sende alisacaksin
dul insana bakışı çok farklı çevrenin
Normal değil ama günümüz şartlarında normal
Bazı kadınlarda bu duygular oluyor.
tanışalım 😂😂😂hadi engelle
Sana öyle geliyor
Sana öyle geliyor, boşuna takma
Neden dışlanasın.
Ya ben çok alıngan olabilirim ya da etrafımdaki bazıları gerçekten öyle hissettiriyor ya da dediğim gibi ben yanılıyorda olabilirim belkide dışlamıyorlar benimdir fazla alıngan bilemedim
Başkadını bul devam et alttarafı evlenip boşandın. Herkesin başına gelebilen durum. Takıntı yapma
Size öyle geliyordur
Geçici his sadece
Normal bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?