Boşanmış biri olarak bazılarının yanında dışlanmış gibi hissetmem normal mi bana mı öyle geliyor?

Niye böyle hissediyorum. normal mi bu boşanmış kadın erkek sizdede oluyormu? Evliliğimin bozulmasını bende istemezdim. Yeniden Evlenene kadar bu hep böylemi devam eder?

(Tanışalım yaz alakasız yorum yapan yazan olursa engellenicek.)

Boşanmış biri olarak bazılarının yanında dışlanmış gibi hissetmem normal mi bana mı öyle geliyor?
Cevapla