Tabi ki bu cinsiyete bağlı bir durum değildir. Görsel böyle olduğundan o yüzden "kadın" diye yazdım.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Tabi ki bu cinsiyete bağlı bir durum değildir. Görsel böyle olduğundan o yüzden "kadın" diye yazdım.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

çokta fifi ya istemeyen falan çocukluğumdan beri sayısız kitap okudum okuyarak büyüdüm ilk kitabımı alan okumayı sev düyen kişi babamdır... o günden beri okurum okurum
ilk ayet bile “oku” iken bu neyin irritesi..
bu arada her zaman ama her zaman kitap okuyan karşı cinsimden de etkilenirim
Kitap okuyan kızlar çok iyi çok güzel oluyorlar aşık oluyorum onlara aslında olay şu kitap okuyan kızlar daha anlayışlı olgun iyi bir insan iyi kalpli insan ve daha aklı başında merhametli birisi oluyor ve buda benim hoşuma gidiyor ben kızlar gibi serseri aramam kendime iyi kalpli merhametli bir kız gözüme çok güzel görünüyor kötü bir kız istediği kadar güzel olsun sarışın beyaz tenli ince belli olsun o güzellik eğer iyi insan değilse zamanla gidiyor
Kitap okuyan insan tercih ederim
Ülkece okusak ne olursa olsun okusak aydınlansak yanlış bile olsa kendi fikrimizi üretsek düşüncemizin arkasında dursak makarna kömüre satmasak
Birbirimizi edebi cümlelerle eleştirebilsek
Cevap
20Cevap
Ben severim
Çok okuyan kadınların dişil enerjisini hissetmekte zorlanırlar bu yüzden sevmezler. Bazen zeki kadın istemeyen de olur. Başetmek uğraşmak daha yorucudur böyleleriyle
Yalnız görsel aşırı saçma. Bazı tip kadınların ellerine kitap almayacağını varsayıyor. Bir kadın mini giyinipte kitap okuyabilir. Uzun uzun şeyler giyinipte cahil olabilir. Kiyafet karakteri belirlemez
Dengesizin biri kafasına göre görsel yapti diye ne yapalm kitaplara düşman mı olalm
Sadece erkekler degl tüm insanlar kendini gelistiren hobileri olan vizyonlu kisiliklere daha çok ragbet eder her şey seksepalitelik degldir
Kitabı elime almada sorun yaşıyorum beraber kitap okuyabilecek biri olsun isterdim hani beni teşvik etsin
Dönem dönem okudum ama süreklilik oluşturamadım hiç
Ülkemizde en çok kitap okuyan hanımefendiler bile mafya katil ve acımasız erkek hayranı olduğu için biz sevecen naif ve kibar erkekler her şekilde yalnızız zaten. 😊
Fetiş haline getirmişlede ilişki yürümez ya, yemek tarifi kitabı olur, atlas olur, ansiklopedi olur anlarım çünkü işe yararlar roman oku oku nereye kadar
Neden sevmesin. Kitap okumak kelime dağarcığını genişletir ve daha akıcı konuşmanı sağlar. Diksiyonu iyi olan bir kadını her erkeğin beğeneceğini düşünüyorum
Bence kitap okumayan kendini gelistirmemiş kadınlardan uzak duruyorlar. Eğer ciddi bir ilişki düşünmüyor laylaylom ise önemi yok kitap okumuş okumamış...
Şimdi yerden kitap bulursam benimde giyimim böyle evrim mi geçirecek fjfjhkgr
Okumayı sever misn
Ben kitap okuyan erkek-bayan daha çok severim kelime dağarcığı, yorum kabiliyeti , diksiyon , kültür birçok şeye etki ediyor kitap okumak.
o kadar fazla çıplaklık var ki artık tiksindik
okusunlar lütfen
son kararım
Bence sevmeme gibi durumda çok haklı anlaşamayız ikilesin
1. Görsele ölüp 2. Görsele biterler…!
Aksini söyleyeni döverim 😬😬
Erkekler sevsin diye okumuyorum zaten dont problem
Kitap okuyan kadınlar zeki olduğu için erkekler zeki kadın istemiyor (genel)
Bir sebep baglantı kuramadım ben, neden kitap okuyan kadın istenmesin sevilmesin, ?
Yani bunun için hiç dikkat çekmedim henüz aptallar seviliyor bence kandirmasi daha kolay oluyor
Yoo severiz tabiki. Ama kitap okumak görseldeki gibi salaş olmak demek değil :)
Umursayacaklarını sanmıyorum kitap okuyor okumuyor diye dikkat etmiyorlar.
Sever neden sevmesin zeki olduğu Zaman da kendine özgü bir haz yaratıyor
resimin alt metninde , okumayan cahil kızlar resimdeki 1. Kadın gibi giyinir demek istemiş.
Herkes kitap okumalı bence ben çok isterdim öyle biri
Severim de kızlar beni sevmez çünkü istedikleri gibi yakışıklı, boylu poslu ve büyük cinsel organa sahip değilim.
Kitap okuyan kadın her zaman bir tık öndedir benim gözümde. Mümkünse kitap okuyanla tanışalım
Aksine kütap okuyan kadın sohbet edilebilecek kadındır daha çok ilgimi çeker.
Böyle bi görselle kitap okumayı eşleştirenler aslında kitaptan ne kadar uzak olduğunu belli ediyor
Yoo severiz aksine
Benim sevmeyenler isim olmazzzzz
Sevmeyenle*
Okuyan kadından zarar gelmez.
Sevende var sevmeyende
Kitap okuyan sevilmez mi, kitaplar alırım ona
Erkekler cevaplasın 🤓
zeki kadınları sevmiyorlar gözü açık olanları
neden istemesin sevmesn
Önemsiz bir detay onlar için
aptal seviyor bazıları doğru
O kadar umrumda değil ki hemcinslerin
Yapma ya 😏
@HardFastFierY öyle 🥱
Sana uyuz oldum zaten 😏
@HardFastFierY kahroluyorum şu an bi dk 🤣🤣
Bencede kahrolman lazım 😏
@HardFastFierY 🥱🥱🥱🥱🥱
Okuyan kadınları severim.
Ister nıye ıstemesın kanks
Kitapla ne ilgisi var
Çok da umurumda
Bayılırım
Görseli iyi bulmadım
Yani fark etmez bana göre
Çok şey söylerdim de neyse...
Severler
Ne mana yahu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?