Arkadaşlarının ailelerinin çok sıkı olması?

19 yaşındayız çok az görüşebiliyoruz görüşünce de akşam 6 7de evde olmaları gerekiyor halbuki yaz sıcağında insan gündüz görüşmek de istemiyor çok can sıkıcı bi durum kendi ailenizin böyle bir problemi yok ama yine de özgürce gezemiyorsunuz çünkü arkadaşlarınız gelemiyor. bu durumda kalanınız var mı nasıl düşünmeliyim bu konuda bilmiyorum ama canım sıkılıyor ister istemez.

Arkadaşlarının ailelerinin çok sıkı olması?
Cevapla