Türkiye'dekiler enflasyonu bahane ediyormuş doğru mu?

Geci msikintisi cok yokmus bu dogrumu? Geliriniz giderlerinizi yazarmisiniz merak ediyorum. Gizlide yazabilirsiniz.

Güncellemeler
+1 yıl
Demin bir is arkadasim dedi bana bunu bende türkiyede yasamadigim icin yorum yapamadim ve sadece dinledim, gercekleri sizden ögrenmek istiyorum.
Türkiye'dekiler enflasyonu bahane ediyormuş doğru mu?
Cevapla