2022 yılında bizim memleketteki pideciden 1 kaşarlı 1 karışık pide ve 1litre kolayı 70₺’ye almıştık.
Suanda aynılarını 295₺’ye aldık 🥺 ne oldu da her şeye 2 senede %400-450 zam geldi?

2022 yılında bizim memleketteki pideciden 1 kaşarlı 1 karışık pide ve 1litre kolayı 70₺’ye almıştık.
Suanda aynılarını 295₺’ye aldık 🥺 ne oldu da her şeye 2 senede %400-450 zam geldi?

Üretim yerine ihracat ve yabancı sıcak para ile büyümenin sonucu kökeliktir. Zira bu ekonomi politikası sizi varsıl küresel ülkelere (bu ülkelerden gelecek sıcak paraya ve bu ülkelere mal satmaya) bağımlı yapar. Bu ülkeler ile sizin çıkarlarınızın çeliştiği bir konuda haklı gerekçelerlede olsa atar gider yaparsanız ekonominizi birden alt üst ediverirler. Demek neymiş ülkenin kurucularına sallamak yerine bu adamlar Kurtuluş Savaşı verirken niye eşzamanlı İzmir'de İktisat Kongresi düzenlemiş diye düşünmek lazımmış.
Cevap
3Cevap
Hükümetin yanlış politikaları yüzünden oldu gadası
Valla 300 liraya 2 pide ve kola aldıysanız çok şanslısınız
30 kişilik kıytırık bir köyden bozma beldedeyim. Burası da bir zahmet pahalı olmasın
3000 kişilik yazacaktım 😅
Aynı kişiye yıllarca oy vererek şımartırsan kafasına gôre ülkeyi yônetir.
şu an bir ucuz geldi gözüme
Oy verdi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?