Hayvanlardaki çiftleşme içgüdüsü bizde neden yok?

Hayvanlar dünyaya geldiğinde kimse öğretmiyor onlara sonuçta çiftleşmeyi her şeyi yapıyorlar ama biz bir şekilde birilerinden ya da araştırarak öğreniyoruz ben ilk öğrendiğimde şok olmuştum mesela ama aynısı hayvanlarda yok içgüdüsel olarak onlarda zaten olan bir şey. Bizde o içgüdü neden yok sizce

Hayvanlardaki çiftleşme içgüdüsü bizde neden yok?
Cevapla