Çiftleşememek bizde de hayvanlardaki gibi kızgınlığa, öfkeye sebep olur mu?

Ben normalde stresli sinirli bir insan değilim hayatımda beni üzen kızdıran ekstra bir durum yok neden olduğunu anlayamıyorum bazen kimseyi görmek istemiyorum odamdan çıkmıyorum hüngür hüngür ağlayasım geliyor bana seslendiklerinde bile sinirden çıldırıyorum ufacık bir ses bile rahatsız edebiliyor. Çok merak ediyorum istekli ve yalnız insanlar bu gibi duygulara düşüyor mu?

Çiftleşememek bizde de hayvanlardaki gibi kızgınlığa, öfkeye sebep olur mu?
Cevapla