İzmir'de takılacak bir arkadaşım yok. Tek başıma neler yapabilirim?

Evdeyim, sıkılıyorum.

Arkadaşım yok bu şehirde. Bir ablam var ama ben kültürel geziler yapmak istiyorum o ise yapmak istemiyor o yüzden onunla çıkmıyorum.

Kendi başıma ne yapabilirim bilmiyorum.

Siz kendi şehrinizde tek başınıza nasıl vakit geçiriyorsunuz?

İzmir'de takılacak bir arkadaşım yok. Tek başıma neler yapabilirim?
Cevapla