Aile & Toplum Hiç arkadaşım yok, yalnız başıma çıkıp ne yapabilirim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Yalnız başına yapılabilecek aktiviteler? Güncellemeler+1 yıl && Hiç arkadaşım yok, yalnız başıma çıkıp ne yapabilirim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Life-as-Azalea Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bir kafeye gidip kahve icerken kitap okumak. Ben hep yaparim 🪷Favorim Flat White 0 0 Yorumla
Yenigizliüye Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Film izle manzara varsa fotoğraf çek koşu yap çık dolan uzaklara git manzaralı yer varsa git manzara izle dağ varsa dağa çık 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bence en zevkli anlar tek başına yapılan faaliyetlerdir..sinemaya git, koş, bisiklet sür 0 0 Yorumla
aLivingDead Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bu benim de sorunum 0 4 Yorumla Soran +1 yıl yalnızlığı daha derinden hissetmemiştim aslında hayatımda ilk defa yaşıyorum. çok kötüymüş Yorumla aLivingDead +1 yıl İlk defaymış o da iyi Yorumla Soran +1 yıl ilk ama artık böyle sürecek. Yorumla aLivingDead +1 yıl https://youtu.be/9tCUJFd8ME4 Yorumla
ckrmavi Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Sahil AVM gezebilirsin yürüyüş yapabilirsin 0 2 Yorumla Soran +1 yıl deniz yok biraz sıkıcı ama haklısınız yapacak başka bi şey yok Yorumla ckrmavi +1 yıl Yaşadığın şehri bilmediğim için sahil dedim. İlla ki yapacak birşeyler vardır Yorumla
Lindström Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Müze, ören yer varsa oraları gez iyi gelir. 0 0 Yorumla
SadrazamPower Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı. Spor yap 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bir kafeye gidip kahve icerken kitap okumak. Ben hep yaparim 🪷
Film izle manzara varsa fotoğraf çek koşu yap çık dolan uzaklara git manzaralı yer varsa git manzara izle dağ varsa dağa çık
Bence en zevkli anlar tek başına yapılan faaliyetlerdir..
sinemaya git, koş, bisiklet sür
Bu benim de sorunum
yalnızlığı daha derinden hissetmemiştim aslında hayatımda ilk defa yaşıyorum. çok kötüymüş
İlk defaymış o da iyi
ilk ama artık böyle sürecek.
https://youtu.be/9tCUJFd8ME4
Sahil AVM gezebilirsin yürüyüş yapabilirsin
deniz yok biraz sıkıcı ama haklısınız yapacak başka bi şey yok
Yaşadığın şehri bilmediğim için sahil dedim. İlla ki yapacak birşeyler vardır
Müze, ören yer varsa oraları gez iyi gelir.
Sahilde oturabilirsin bir bankta
Hangi il
Zor durum
Spor yap
Sinemaya git
Film izlemek