Ailemden nefret ediyorum ama üniversite harcamalarimi ödedikleri için bağımı kopartamıyorum ne yapmalıyım?

Bana 18 yasıma kadat verdikleri tek sey paraydi ne sevgi ne ilgi hicbir sey görmedim onlardan nefret ediyorum ama bagımıda koparamıyorum bu durumdan cok sıkıldım ne yapmalıyım?
Ailemden nefret ediyorum ama üniversite harcamalarimi ödedikleri için bağımı kopartamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla