19 yaşındayım, 4 gömleğim var. 2.5 senedir ağarmış 5 tişört 5 pantolonum var maddiyattan dolayı. Ayıp mı sizce?

Hep aynı üstleri giyorum hafif ağarmış ayıp mı sizce

19 yaşındayım, 4 gömleğim var. 2.5 senedir ağarmış 5 tişört 5 pantolonum var maddiyattan dolayı. Ayıp mı sizce?
Cevapla