5 kot pantolonum, 13 tişörtüm, 11 kazağım ve 2 tane de ceketim var. Sizce kıyafet sayım az mı, iyi mi?

2 tanesi eski, 3 tanesi iyi olmakla birlikte 5 tane kot pantolonum, 3-4 tanesi eski olmakla birlikte 13 tane tişörtüm, neredeyse hepsi iyi olmakla birlikte 11 tane kazağım, 1 tanesi iyi, 1 tanesi biraz eski olmakla birlikte 2 tane ceketim ( eski olanı LC Waikiki'den almıştım, yeni olanın markası ise Adidas ), 1 tane de Tommy Hilfiger montum var. Sizce bu sayı az mı, iyi mi?
5 kot pantolonum, 13 tişörtüm, 11 kazağım ve 2 tane de ceketim var. Sizce kıyafet sayım az mı, iyi mi?
Cevapla