minyonum oyuzden göğüslerim de küçük sütyen giymiyorum, sporcu atleti giyiyorum ve genelde oversize bol tişörtler giyerim oyuzden hepten dümdüz erkek gib duruyo
bol tişörtlerden vazgeçemem, sütyen mi giysem dışardan çok kötü mü duruyodur ki
bol tişörtlerden vazgeçemem, sütyen mi giysem dışardan çok kötü mü duruyodur ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ya kral seni seven böyle sevsin memen için sevicek olan hiç sevmesin
Aman beeee nolcak o tişörtler altında rahat isen gerisini koy geç önemli olan senin rahatlığın
10 numara rahat 🤠
E ne güzel ozoman neyi dert ediyorsun kanka sende yaaaa
yine bir şey farketmez kanka aynı durur
boşver böyle daha iyi
destekli falan kurtarmaz mı dkdndhsğş
kurtarsa nolur kanks bol giyince sadece sen farkı görürsün nsnxj
yani çuval kadar bol değil biraz bol sonuçta nshkwödğdm
Destekli biseyler giyiyor sizinkiler ama dene bence 😁
rahatsız işte ya özellikle yazın, ben normal atletle bile çıkıyorum bazen🤠
O zaman senin icin ufak bir arastirma yaparim
yok yok boşver
E tamam ozaman
Tek çözüm estetik ameliyat diğer yöntemler işe yaramaz
estetik olucak kadar takıntılı değilim
Başka bir yöntem biliyorsan onu uygula o zaman yoksa bu şekilde yaşamaya devam
Kaç yaşındasın peki ve boy ve kilon kac bence küçük olması daha çok avantajlı büyük memelerr sarkık oluyor igrenc geliyor bana
Yaşın ufak gösteriyorsun kısacası herkes nasıl giyinmek isterse istesin illaki şu küçük bu küçük takıntısı edinmek saçma
Hmm sütyen gitmeyince tişörtten göğüs uçların belli olmuyormu
sporcu atletinde sünger oluyo ya da sıkı atlet giyiyorum belli olmuyo yani galiba
Anladım sende o zaman altına sporcu atleti giyme sadece tişört giy 😊
yuh
Noldu
Minyonsan canım o kadar kötü durmuyordur küçük göğüs
Kanka büyük sudyen giy icinide çorapla doldur kimse farketmez
sporcu atleti giyme sende normal sütyen tak
çok farkeder mi k
evet 😀
kendini böyle sevmiyor musun sen arkadaş?
seviyorum
o halde kalan insanların canı cehenneme boşver kendin ol yeter en önemlisi bu.
Küçük göğüs candır😉🖖
Estetik ol
nası yani
hee ameliyat pardon yanlış okumuşum lshdşsbgdl estetiğe vericeğim parayla ülke gezerim bu arada 🥳
Çok pahalı değildir ya
15-20 k falan diye duymuştum
Ya da boşver kendinle barışık ol küçük göğüs seven çok erkek var
20k yı şey etsen vermem okadar takıntılı değilim zaten wkdmxpsmhx
Parası olan verir sen boşverndjjd
destekli sütyen kullanmalısın
Ne alaka şimdi o ddghhjjj
Herkez buyuk seviyor diye birsey yok dert etme
dümdüz olsun boşver
Küçükler daha tatli 😋
Giysen dahamı büyük görünecek
Dar giyip sütten giyersen biraz belli olur bolda olmaz
Bayılıyorum sana
Bu mu şimdi sıkıntı?
derdimiskm
Bak kardeşim küçük olması avantaj sen farkında değilsin. Sen 1-0 öndesin
tek avantaj rahatsız sütyenleri giymesem de oluyo başka da avantajı yok
Niye? Zeka sexyliği denilen bir şey var. Senin büyük ölçekli şeylere ihtiyacın yok.
Senin hedef kitlen nedir yani hayalinde ve beklentilerinde nasıl erkek tipi var
156yım zaten sexy olmaya çalışmıyorum istesem de olamam jwmdpsmh ama zeki oldugum doğrudur🤠🤧
hedef belirlediğim bi kitle yok orta boylu tatlış suratı olan biri olsun yeter keödğsmbkgj
Senin değerini sadece seni iyi tanıyan zeki erkekler bilebilir. Aslında bu en büyük avantaj değil midir? Sırf beden ölçüleri büyük diye yazan abaza sürüelrinden seni koruyor
beni tanıyanlardan da friendzone yiyorum
Baska bir sorun vardır dostum veya denk gelmemiştir sana
Silikon taktırırsın bişey olmaz 😂
Bakayım
Küçük göğüs harika