Güncellemeler
+1 yıl
Kesim yerleri dururken... belediyenin de var bedava kesim yerleri bu barbarlrla ayni yerde yasadigim icin cidden igreniyrm bi gorseniz heeryer ka... n oldu cocuklar falanda izliyo sabahtan beri uyutmadilar
Ve yasak diye biliyorum sanirim vejetaryan olucam midem bulaniyo cok kotu oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sokakta çoluk çocuğun gözü önünde yapmayı ben de doğru bulmuyorum. Ayrıca etin istemediği yerlerini çöpün kenarlarına atıyolar sokak leş gibi kokuyo
Evet
Canilik ve sokak kirliliği , görüntü kirliliği
Evet...
Bilmiyorum yasak mı değil mi kessinler kesecek yerleri yoksa
Kesim yerleri ne gune duruyo? Heryer kan oldu
Varsa yakında gitsinler orada kessinler o zaman belli bir cezası yok demekki caydirici
1200tl cezasi var. Ama sikayet etsem ogrenirler falan hic ugrasamam baskasi etsin sikayet
Kağıt uzerinde var demekki uygulanmıyor yoksa korkarlar kesmeye
Kendi aralarinda bi tanesi konusuyodu dun cezasi var burada olmaz kurbanlik yeri var yakinda yurume mesafesi orada keselim digerleri cing. ne afedersinde... sokakta tavuk koyun kesen tipler onlar kabul etmedi kestiler
neden cahillik
sebep ne. ayrıca mide bulandıracak ne var. kebapları burgerleri dürümleri götürürken mideniz bulanmıyor
Kurban kesmek ulu orta yerde yapilmaz. Hem cevreye kirlilik hem canilik hem goruntu kirliligi.
o senin var sayımın. cahillikle alakası yok. kafana göre kural koyma
yani hiç bir şey bilmiyorsun bu da senin cahilliğin
cahil olan sensin
Sen kestin galiba sokakta savunduguna gore bi dahakine cezayi kcn. za yersnz
yok ben kesmedim
bu sene ekonomik sorunlarım var
cahil olduğunu söyledim. çünkü ön yargılısın
yanılmadım
sen hala doğrular ı tarihi geçmişi kuralı kültürü araştırmak doğrulara ulaşmak yerine kendi saçma sapan düşüncelerini doğru kabul eden tüm düşncelere kapalı bir cahilsin.
daha yazmayacağım. biraz öğrenmeye meyilli olsan devam ederdim ama sen hala cahillikte ısrarlısın sana sözüm yok
benim zamanım senden daha kıymetli sen bir adikika bile etmeyecek kadar cahil faydasız birisin
Kes ln terbiyesiz cahil de sensn hepsi sensin. Sokakta pis pis kesip colugun çocuğun onunde kesmek cahillik asil belediyelerin bedava keism yerleri bile var cingen... e adeti.
zaten sokakta kesmek yasak
Evet ama yapiyolar
zabıtaya sikayet eder misin cezası 30 40 bin tl felandı
Gecti artik bitti. Sikayet ederler diye gtleri tutustu hortumla su tuttular kan fiskirinca
:D :D
Peki apartmanda sigara icmek yasak degil mi pasif içmiş oluyoruz apartmanda havalandirma yok. Deliricem agliycam ya
onuda sikayet edebilirsin
Yesilaya mi?
zabıta :D :D :D
Yesil dedektor mu ne ona sikayet ettim gelirler ins
gelirler evet sıkma canını
Hicbirsey diyemiyorum sozde kiracimiz. Ailemden nefret ediyorum of
olabilir sonucda hayat sartları böyle yoksa bende isterdim snn sarayda kahve icerken bi yandan pasta yemeni
Hemen gelseler keske yarim saattir iciyo apartman b. k gibi sigara kokuyo dayanilcak gibi degil hole yayildi koku benim alerjik rinitim var ailemin umrunda bile degil. Boguluyrum oksurmekten
ee söylesenen annene
Sarayda gozum yok ailem akillansa boyle insanalra ev vermese ya da uyarsa baska bisey istemezdim..
üzücü...
Soyledim sacmalama taktin kafaya onlari diyo takmadim rahatsiz oluyorum gormuyo musun diyorum umrunda degil
anan seni sevmiyor sanırım babadan dene birde sansını
O da ne istiyosun kiracidan balkonu yok diyo. Yoksa napim boğuluyoruz? Ciddwn kafayi yoycem ramak kaldi
bence odaya gidip bi güzel müzik ac dinle
Of simdi polis molis gelirse benden bilip mahfedicek evdekiler. Biktim bu hayattan bu mahlleden ya
:((
gordunmu bugun
Gordum
Yapan var mi oyle
Var anlattigima gore. d