Kurbanı kesip dondurucuya atıp sene boyunca yiyen insanlar biliyorum. Çok ilginçler.
Lütfen kimse soruyu din ile bağdaştırmasın kusur dinde değil insanlarda. İnsan karakteri üzre görüş yapalım.
Kurban kestiği halde etini dağıtmayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kurban dini olarak Allah için kesilir ve belli bir kısmı dağıtılması zorunludur yoksa kestiği kurban kabul olmaz. O insanlar kendileri için kesmiş oluyor. Bunun günahıda büyüktür elbette.
Kurban Bayrami'nin asıl önemi, kesilen etlerin ihtiyacı olan kişilere ulastirilmasi. Ben bu yüzden Çocuk Esirgeme Kurumu veya LÖSEV vs. kurumlar aracılığıyla, vekaleti kurban kesilip dağıtılmasını daha doğru buluyorum.
Bazıları senin de söylediğin gibi; kurbanı kesip, derin dondurucuda stoklayip, 1 sene yiyor. Öyle insanlar da var ne yazık ki...
Cimri Olduğunu Düşünürüm Kurban Bayramı Ziyafet kendi karnini doyurma gününden ibaret değil sadece asıl amacı Kardeşliklerin Pekişmesi Bi arada bulunmak en önemlisi fakirlere yardım