Sizce her hayvanın hayatına saygı duyuyorlar mı? Mesela sivrisinek :d Bu soruyu hep sormak istemişimdir XD.Hayvansal gıdalarla beslenmeyi reddeden insanlar (hayvanların yaşam hakkının ihlal edildiğini düşünenler için) kendilerine saldıran bir hayvan olduğunda onların hayatına da saygı duyar mı?
Hamam böceği, akrep veya evinizin duvarına yuva yapan yılan vs, bu hayvanların hayatına da saygı duyuyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
*vejetaryen
Veganlar veya vejetaryanlerin bir kısmı hayvanların yenmek için öldürülmesinin cinayet olduğunu söylüyor, mantıklı mı sizce?
Mantıklı tarafları var, veganlara bu dünyada ihtiyaç da var, hatta uç noktalarda olmayanlara büyük saygım da var fakat, anlamadıkları bazı noktalar var. Ayrıyeten bizlerin onlara duyduğu saygıyı mantık çerçevesinde onlar duymuyor. Veganlığı veganizme dönüştürüp feminizmvari noktalara taşıyanlara da doğal olarak ben saygı duyamıyorum.
Ya onların aklı yok.. hadi börtü böceği anlarım da inek eti koyun eti tavuk eti bıldırcın yemeyenin aklını skm. Hayvanlar bile et yiyor mk bizim hayvardan neyimiz eksik
Yani ben ayni tadi et olmayan hamburger var mesela burger king cikardi ordan alabiliyoken neden bi hayvanin canı gitsin evet butun etli yemeklerin etsiz dengi yok ama yayginlasiyo artik vegan ve vejetaryenler icin bu durum ayrica etten aldigin besini baska seylerdende alabilirsin
Ben tadından bahsetmiyorum aslında, denemeye karşı değilim. Denerim. Farklı şeyler denemeyi severim. Vejetaryen olmak için mantıklı gelebileceği için değil farklı şeyler denemek hoşuma gider o yüzden denerim.
Besin ve vitamin oranı aynı değildir hiçbir vejetaryen besinin. Tadı ve kokusu da pastadaki kreması. Ayrıca dilde ete özelleşmiş tat duyuları var diye okudum. Et tadı hoş oluyor. Nihayetinde besinleri vitaminleri proteinleri tamamen aynı olmaz. Bitkisel proteinle hayvansal protein farklı. Et içinde faydalı mineraller farklı moleküller farklı vitaminler farklı faydalı proteinler de var.
Haa anladım eger olaya tad olarak bakarsak diye soylemistim ama eger siz ayni besini alamicaginizi sagliginizi etkileyeceginizi dusunuyosaniz tabi ki et yiyin 😊☺
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Veganlar veya vejetaryanlerin bir kısmı hayvanların yenmek için öldürülmesinin cinayet olduğunu söylüyor, mantıklı mı sizce?