
Hatırlamazsanız bir sene boyunca başınızın etini yiyebilir.
Dikkat edin😀😀
@Abdurrahman00t kardeşimin de doğum günü bugün. Buradan da kutlayalım adet yerini bulsun yoksa gösteriş meraklısı insanlar değilizdir biz 😀😀
Iyi ki doğdun Kardeşim...🎈

Hatırlamazsanız bir sene boyunca başınızın etini yiyebilir.
Dikkat edin😀😀
@Abdurrahman00t kardeşimin de doğum günü bugün. Buradan da kutlayalım adet yerini bulsun yoksa gösteriş meraklısı insanlar değilizdir biz 😀😀
Iyi ki doğdun Kardeşim...🎈
Onların doğum gününü kutlamayacağız da kimin doğum gününü kutlayacağız, en çok onların doğum günü kutlanmalı. 😄
@Abdurrahman00t Doyamıyoruz kutlamalara, her yerde kutlayacağım 🤣
İyi ki doğdun yangeeeeeeççç 🧡🧡🧡🍓🍓🍓
😂 Eksik olma aslancık. Çilekleri kargo yaparsak daha güzel olur 😂😂
Yapamadık, ciddi ciddi bakıyorum bulamadım sitelerde 🙄
Bakma ya takılıyorum 😂😂 emoji bile yeterli
@Abdurrahman00t iki gün önce kutlamaya başladım bu geceye kadar devam edecek anlaşılan 😃
Ponciklerin ponciği iyi ki doğdun nice senelerin olsun 🥳
Evet hatırlarım.
40 gün 40 önce olmalı idi 😬
Teşekkür ponçik ✨🎈
Tamam 40a tamamlarız 😂
Cevap
12Cevap
Hatırlıyorum
Teşekkürler ablacığım. Doğum günümü güzelleştiren, senin gibi güzel insanlardır 🌸
Sadece kardeşimin doğum gününü hatırlıyorum.
Yengeç sevdiklerinle beraber sağlıklı , huzurlu yıllara kardesım
Teşekkürler yay 🏹 seninde mutlulukların daim olsun. Sinirin, azmin ile mutsuzlukları kovala 😎
hayir hicbirinin dogum gununu kutlamadim gerci kimsenin dogum gununu kutlamadim dogduysa bana mi dogdular... bos isler..
Unutursak kalbimiz kurusun derler ya heh işte ondan ablam ben unutmam 😉😇
hatırlarım..
@Abdurrahman00t doğum günün kutlu olsun.. 💫🎈
Teşekkürler...🌸🎈 🌸
ricalar.. ✨
22.07.95
07.02.99
03.09.01
elbette hatırlıyorum
Bir kere unuttum o sene işkenceleri bitmedi yaaaaaa
evet kardeşiminkini biliyorum tam tarih hemde 31 Ağustos 95 😀 başak burcu kendisi
Hayır yalnız olduğum için ne kimsenin doğum gününü kutlarım nede kutlanmasını beklerim
Hatırlarım unutmamak için çabalarım yoksa kendimi kötü hissederim
Tanıdığım her kişinin doğum günlerini hatırlarım…
Evet evet bir an önce gelsin de kutlayayım diye hazir ol da bekliyordum be şaka Bi yana 😄😄😄 yani kutluyoz
Kutlarım
Mutlu seneler✨
Teşekkürler 🎈✨
Kendimin bile doğum günü hatırlamam
Sulalemin biliom ama kutlamam
Hiç unutmadım aklımdan çıkmaz
Evet hiç unutmam...
Hala bilmiyorum şaka gibi
@Abdurrahman00t bon anniversaire
Teşekkürler ✨🎈
Güzel insanların ve güzel dileklerde bulunanlarda olsun ✨
İyiki doğmuş
Evet hatırlarım
Hayır
unutulur mu ya küçük tatlı belalar :)
evet
Hatırlarım
Öz kardeşimin evet
Evet tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?