Bu devrin iyi olmadığı 90 ve 80'li yılların çok iyi olduğuna dair bir geyik dönüyor nicedir... Bu yaygın görüşe katılmayan var mı?

Genelde öyle denir bunun aksini düşünen varsa açıklasın mesela desin şundan şundan dolayı bu zaman daha değerlidir daha kıymetlidir vs...

Bu devrin iyi olmadığı 90 ve 80'li yılların çok iyi olduğuna dair bir geyik dönüyor nicedir... Bu yaygın görüşe katılmayan var mı?
Cevapla