Annem bana adi dedi. Bir daha konuşmamalı mıyım onunla?

10 yaşında bir kız kardeşim var haftasonu eve geliyor haftaiçi ise hafızlık yurdunda kalıyor. Geldiğinde benim eşyalarımı alıyor ve ben eşyamı ararken nerde diye sorduğumda hep yalan söylüyor. Geçen de şarj aletim evde tek benim telefonuma olan bi şarj ve onu yerinde bulamayınca çok şaşırdım kız kardeşim yeni yatmıştı ona sen gördün mü diye sordum sadece hayır dedi ve annem koridordan bana bağırıp küfür saydı. Ben sadece kıza gördün mü diye sordum diye kendimi açıklamaya çalışırken sen ne kadar adi bi karaktersin ya dedi. Sonra şarjımı kız kardeşimin çekmecesinde saklı buldum. Daha annemi affetmemişsen bugün de güneş kremimi bulamadım ve anneme sordum sen mi aldın diye çünkü annemin almasını istedim kız kardeşim aldıysa sonuna kadar yalan söyler ve bulamam. Annemse direk bağırmaya başladı zanda bulunma ben almadım senin kremini felan diye saydı köpek dedi. Bi de böyle hasta bi annemin olmasına rağmen iğrenç sülale bana hasta iftirası attı annem de bugün 112yi çağrırım seni deli gömleğiyle yollatırım diyor çağır dedim kimi aldıklarını görürsün. Hem kadın hasta hem de bana hasta ifitarası atılıyor ya hadi zulme karşı sessiz kalan dilsiz şeytanlar var da masumla uğraşmak neden benim sülalem dilsiz şeytandan da beter

Güncellemeler
+1 yıl
Güzel yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum
Annem bana adi dedi. Bir daha konuşmamalı mıyım onunla?
Cevapla