Diyelim ki görüşmek istiyorsunuz ve 1 yıldır sizi erteliyor. Ama çok geçerli sebeplerle ertiliyor , tatlı tatlı.
Ne düşünürdünüz , erteleyen kişi benim bu arada. Karşı taraf erkek.
Diyelim ki görüşmek istiyorsunuz ve 1 yıldır sizi erteliyor. Ama çok geçerli sebeplerle ertiliyor , tatlı tatlı.
Ne düşünürdünüz , erteleyen kişi benim bu arada. Karşı taraf erkek.
Çabuk usanırdım ben, 1 yıl ciddi bir süre çünkü. Bulası yoksa yok yani tamam no prob ama sürekli buluşma konusu açıp, belki tarih saat belirleyip sonra bahane dinlemek yorucu.
Cevap
3Cevap
Halen görüşüyor isem zaten güvendiğim inandığım ve hasır olunca geleceğini bildiğim kişidir
Bencede öyle düşünüyorlar. Çünkü cidden geçerli sebeplerim vardı.
Süre çok uzayınca acaba dedim ayıp mi oluyor diye
Demek ki istemiyor der zorlamam
Direk engellerim bir daha muatap olmam
St git derim
Beni oyalıyor benimle dalga geçiyor diye düşünürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?