Görüşmek istediğiniz kişi sürekli sizi bahanelerle ertelerse , ne düşünürdünüz?

Diyelim ki görüşmek istiyorsunuz ve 1 yıldır sizi erteliyor. Ama çok geçerli sebeplerle ertiliyor , tatlı tatlı.

Ne düşünürdünüz , erteleyen kişi benim bu arada. Karşı taraf erkek.

Görüşmek istediğiniz kişi sürekli sizi bahanelerle ertelerse , ne düşünürdünüz?
Cevapla