Buluşmak istemiyorsunuz fakat kendisi sizinle buluşmak için can atıyor, ısrar ediyor.. Sırf kırmamak için buluşur musunuz? Diyelim ki buluştunuz bu sefer de daha çok beklentiye girmez mi sizce?
Sizin buluşmak istemediğiniz biri, sizinle buluşmak için ısrar ediyorsa ne yapardınız?
Hiç ilişkim olmadı şimdiye kadar fakat olması için de can atmıyorum. Eğer istemiyorsam asla buluşmam. Kıralacağını bilsem bile tepkimi gösteririm. Kırılsın, umurumda olmaz. Her yerden engellerim.
Bence en başta buluşmak istemesini anlıyorum ama sizin ona o samimiyeti vermeniz gerekir. Eğer o samimiyeti vermişseniz buluşmak ister ya da sizi çok istediği için. Yapılacak tek bişey var reddetmek kalbi sonda kırılacağına baştan yaşansın. Hem buluşup masrafa ne gerek var