Başarılı insanlar neden sevilen oluyor da, sokakta yaşayanlara iğrenç bakışlar atılıyor?

Kendi kendine herşeyi başaran kız veya erkeklere bön bön bakıyorsunuz ya? Ama onların iç dünyasını biliyor musunuz? Sonra aaaa bu yakışıklı, güzel fakir zengin her neyse bana aşık diyonuz ya.. onları gerçekten tanıyor musunuz? Bence kesinlikle hayır!!

bipoları kendi çabamla yendim yeniyorum ve yaşadıklarımı bir Allah biliyor. Şimdi de gelen herkes uzaktan yakından herkes aşık..

ya sen eskiden neden yoktun demezler mi?

o yüzden diyeceğim o ki, herkes dengi ile olsun!! ya da yeni tanıştığı aynı düzeyde kişi ile olsun, belkide kankasıyla evlensin hata:/:)

Başarılı insanlar neden sevilen oluyor da, sokakta yaşayanlara iğrenç bakışlar atılıyor?
Cevapla