Nedenn ? bu adamları kıskanmak yerine kendini bir işte geliştirmek akıllarına gelmiyorrrr? bu saflarınnnn? Mal mal yatıyorlar kabak gibiii. ? kabakta yata yata büyüyorrrr...
Did you understand me ? Ok :)
Adamın biri ölür ve Cehennem'e gider.
Bir bakar sıra sıra her milletin kendi kazanı var.
Fransızlar, İtalyanlar, Amerikanlar..
İçlerinde insanlar cayır cayrı yanıyorlar.
Arada bir, birbirleri ile yardımlaşarak kazandan çıkmaya çalışıyorlar ama nafile!
Başlarında duran zebani, elinde mızrakla tekrar gerisingeri içeri itiyor insanları.
O sırada adamın gözü, kenarda başında zebani olmayan bir kazana ilişir ve sırf merak ettiğin için zebaninin birine sorar:
- Zebani abi, bu kazan hangi milletin?
Zebani bir kazana, bir de adama bakarak:
- Haa o mu.. O Türklerin kazanı..
Adam tekrar sorar:
- E peki neden başlarında zebani yok?
Zebani adama döner:
- Ya o Türklerin kazanı. İçlerinden biri çıkmaya çalıştığı zaman, aşağıdan el birliği ile geri çekiyorlar. O yüzden zebaniye gerek duymadık..
der..
..
Velhasılıkelam, bu olay sadece bizim millete özgüdür der; susarım..
Acun ILICALI o kadar serveti nasıl elde etmiş canım benim.
Bilemiyorum
Bu sebeple yorum yok
İnsanlar , kendine başarılı değil topluma başarılı insanları sevmeli zaten.
Elin adamı kendi menfaati için bir şey başarmışsa bundan bize ne ki.
onu diyorum işte. acun ılıcalı örnekti sadece. bende gitar çalıyorum diye beni sevmezler mesela piç diye yorumlarlar. iyi bir dövüşçüyüm diye ha bire şansını zorlayan sonrada dayağı yiyincede bana düşman olanlar oluyor. Diyecen; lan gerizekalı sen bana gıcık olacağına sende kendini bir alanda geliştirsene. en kötü ihtimalle bir müzik aleti çal. sonra bişi başaran insanlara laf atmak kolay. aynı şeyi yap desem bir bok yapamazlar.
çekemez kimse çünkü herkes kendine göre mükemmeldir safsatası
dostum elbette herkes ayrıdır ama herkes doğuştan mükemmel değildir. Ama şunu düşününce seviniyorum. eğer onlar kendilerini geliştirselerdi ben bu kadar çalıştığım halde hiç sıradışı görülmeyecek ve bu kadar beğeni görmeyecektim. bu nefretler kadar beğeni de alırsın bir şeyi iyi yaparsan.
bu kadar iyi niyetli olma bence onlar sana karşı öyle değiller
götler çünkü.
eğer daha iyi küfür eden gelmezse en iyi cevap seni seçecem :D
Cevap
2Cevap
kusura bakma da genellemenin şeyini çıkarmışsın hani ..
ne gibi ? genelleme derken bu arada ? sadece örnek verdim. hayırdır birine hırsınmı varda burda çıktın böyle. eğer böyle saf saf yorumlar atacaksanız hiç atmayın.
Kıskançlıktan yaptıkları aklına gelmedimi
bizim erkeklerde biraz barzoluk var ondan
Kiskanildiklari icin :)
Kıskanma en önemli faktör.
cunku cok bılmıs olurlar
kıskanıldıkları ıcın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar