İnsanlar niye bu kadar zalim? Başarılarınıza iftira atmaya, sürekli sataşmaya, fitneye, fesada, hasede niye hiç doymuyorlar acaba?

Internette trol, trafikte maganda, kaldırımda apaçi, her yerde kötülük... İnsanlar neden böyle?
İnsanlar niye bu kadar zalim? Başarılarınıza iftira atmaya, sürekli sataşmaya, fitneye, fesada, hasede niye hiç doymuyorlar acaba?
Cevapla