Üniversiteye gidince benimle konuşmayı kesen arkadaşım buluşmak istiyor. Siz olsanız ne yaparsınız?

Aramız iyiydi. Üniversiteye geçince benimle konuşmayı kesti bir anda. Hiç arayıp sormadı. Şimdi de mesaj atmış buluşmak istiyor. Ben de istiyorum ama yaptığı şey beni üzmüştü açıkçası. Sizce?
Üniversiteye gidince benimle konuşmayı kesen arkadaşım buluşmak istiyor. Siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla