Bu ülkede kızlar neden insanlıktan anlamıyor?

Kızlar niye bu kadar egolu anlamıyorum insan oldukça bizden uzaklaşıyorlar ve bence bu ülkede kızlar insanlığı hak etmiyor çünkü egolular ve insanlıktan anlamıyorlar
Bu ülkede kızlar neden insanlıktan anlamıyor?
Cevapla