Bu ülkede kızlar insanlıktan anlıyor mu?

Bence bu ülkede kızlar insanlıktan gram anlamıyorlar işleri güçleri TİP ve PARA ve bence insanlığı da gram hak etmiyorlar. Bu ülkede insan olan bir tane kız varsa namerdim şerefsizim bu kadar büyük konuşuyorum hepsi aynı egoist kendini bir şey zannediyor. Kızlar erkeklerden adamlık beklemeyin çünkü insanlıktan gram anlamıyorsunuz...
Bu ülkede kızlar insanlıktan anlıyor mu?
Cevapla