Kaynanam bize ulaşamayınca direkt annemi arıyor. Annemi rahatsız etmeye ne hakkı var, ne yapacağım?

Bize ulaşamayınca oğlu telefonlara bakmayınca hemen her seferinde annemgili aryor ulaşamıyorum merak ediyorum çok diye nasıl bir insan kadın bu kaynanam valla anlamıyorum ne gıcık kaynana ya ulaşamadıysan ulaşama işimiz var belki yedi yirmidört seninlemi olucaz haksız mıyım direk herdefasinda benim annem gili rahatsız etmeye hakkın var mı
Kaynanam bize ulaşamayınca direkt annemi arıyor. Annemi rahatsız etmeye ne hakkı var, ne yapacağım?
Cevapla