Ablamın telefonunda bir şeyler gördüm?

Ablam küçüklüğünden beri böyle sürekli bir insanlarla konuşuyor zararlı insanlarla kötü şeyler konuşuyor yapıyor bize sürekli siz beni dışlıyorsunuz siz beni sevmiyorsunuz diyip duruyor annem bize yanlız bakan bir kadın ablamın yüzünden o kadar üzülüyorki bende üzülüyorum kursa diye başka yerlere gidiyor tutamıyoruz kaç kere telefonuna baktım o uyurken yanlış şeyler gördüm anneme yarısını diyebildim diğerlerini diyemedim ben ne yapıcağımı şaşırdım annem baskı uygulayan bir kadında değil benim 7 senelik ilişkim var onla görüşmeme izin veriyor buluşmama gezmeme ablamda kıskanıyor ben giderken ağlıyor gizli gizli yapıyor herşeyi başına iş aldı eski sevgilisi tehdit etti yine biz hallettik ben sürekli uyumak için ablamın uyumasını bekliyorum çıkıp gidermi biz uyurken diye uykusuzluktan başım ağrısa bile annem işe giderken ablam uyanırmış annem içi rahat işe gidemiyormuş kardeşi uyuyor çıkar gidermi diye her şeyi herşeyi çok kıskanıyor anneme sürekli baskı yapıyor sen kardeşime herşeyi yapıyorsun bana yapmıyorsun diye ben biraz kısa açık giyiniyorum ablam normalde giyinmez ama ben dışarı çıkar çıkmaz kıyafetlerimin hepsini giyiyor kıskançlığından hani kilolarımızda aynı değil giysn bir şey demem ama benden baya kilolu... Konuştuğu insanlara bilgisini veriyormuş ben korkuyorum bir şey olucak diye başımızda babada yok akıllanmıyor aramızda 1 yaş var 20 yaşında ergenliğini bitirdi ama daha ergen gibi ben onun yanında daha olgun düşünüyorum... Bugün yanıma geldi yalvarıyor sil msjları anneme gösterme üzülmesin diye sen niye böyle yapıyorsun üzülmesin diye yapmazsın annemi düşünsen diyorum canım istiyor dedi biz ne yapıcaz böyle? Çocuk gibi cahil gibi davranıyor konuşuyor?
Ablamın telefonunda bir şeyler gördüm?
Cevapla