Bu kötü his nasıl geçer çok çocukça mı?

Pazar günü doğum günüm her sene küçük bir pasta da olsa kutlanan doğum günüm kimse kutlamyacak zoruma gidiyor ne yalan söyleyeyim ailem uzakta bir şey yapamaz arkadaşlarımla da ilişkim bitti yapayalnız kutlamasiz bir yaş aglayisim geliyor
Bu kötü his nasıl geçer çok çocukça mı?
Cevapla