Arkadaşlar inanın derdimi yanacak kimsem yok nolur bana bir şey söyleyin?

Ben açılmak istiyorum. Ve annem bababm asla anlamıyor beni. 23 yaşındayım. Bu konu açıldığında annem kriz geçirecek gibi oluyor ve bir paçavraymış gibi bakıyor bana. Deli gibi hasta oluyor. Ne yapacağımı bilemiyorum arkadaşlar. Dışarıda açsam evde kapatsam iki farklı hayat benim psikolojim daha çok bozulur. Evden açık çıksam hayatımı alt üst edecekler. Dayanamıyorum artık ne yapacağım bilmiyorum

Arkadaşlar inanın derdimi yanacak kimsem yok nolur bana bir şey söyleyin?
Cevapla