Bazen neden psikolojik olarak kötü hissediyoruz işe gitme isteğimiz gelmiyor hayattan tat alamaz gibi hissediyoruz neden?

Yarın iş var izinden döneceğim psikolojik olarak çalışmakta bir bıkkınlık gelmiş işe gitme isteğim yok gidince iş yerindeki baskı beni geriyor stresli ortam geriyor bazen diyorum evleneyim beni çalıştırmayan bir eşim olsun evimin hanımı çocuklarımın annesi olayım hiç bu stresle işle uğraşmayayım diyorum psikolojimi nasıl düzeltebilirim
Bazen neden psikolojik olarak kötü hissediyoruz işe gitme isteğimiz gelmiyor hayattan tat alamaz gibi hissediyoruz neden?
Cevapla