Geceleri uyuyamıyorum, rahatsız hissediyorum, sanki birisi varmış gibi, sebebi ne olabilir?

Son 3 gündür geceleri uyuyamıyorum, korkudan sabahlıyorum. Çünkü birisinin olduğunu hissediyorum. Mesela uyumayı denedim yatağım deprem oluyormus gibi sallanmaya başladı, gözümü açtığımda durdu. Sürekli birisi beni izliyormuş gibi hissediyorum. Bunlar genelde evde herkes uyuyunca oluyor, evde bir kişi uyumadıysa rahat uyuyabiliyorum ama herkes uyuduysa aşırı rahatsız hissediyorum. Belki psikolojik olarak olabilir ama bilmiyorum sebebi ne olabilir sizce, okunmalı mıyım?

Geceleri uyuyamıyorum, rahatsız hissediyorum, sanki birisi varmış gibi, sebebi ne olabilir?
Cevapla