En azından pislikten arınıyor hesabım 🥳
Onur yürüyüşüne neden bu kadar kin tutuluyor?
En azından pislikten arınıyor hesabım 🥳
İfade özgürlüğü olan bir ülkedeyiz sözde. Sözde herkes eşit haklara sahip. O halde neden engelleniyor? Neden bu zorbalık yapılıyor? Hiçbir lgbtli birey Onur yürüyüşü yaparak biz sizden ayrıyız farklıyız üstünüz demiyor ki sadece her yıl tekrarlanıyor. Sevgililer günü gibi, kadınlar günü gibi, ne bileyim babalar günü falan. Biz de varız demek, farkındalık oluşturmak esas amaç. Ben gerçekten yorumları okumaya dayanamıyorum. Bu kadar kine dayanamıyorum. Neden bu kadar nefret var? Lut kavmi, lpg, çok kötüsün bilmem ne... Nefretinizde boğulacaksınız haberiniz yok... #lgbt🏳️🌈
ya kardeşim
şimdi ben bir müslümanın yarabbi şükür
ama dinde de eşcinsel diye birini öldürmek yok
böyle bir şey yok yani
dinde allanen zina edersen açıkça vs onda recm oluyormuş o da topluma caydırıcı olsun diye ve zaten onun şartlar çok ağır vs vs
yani demek istediğim tabiki insanların cinsel tercihi dışlanması öldürülmesi iş verilmemesi vs kısacası yaşam hakkı alınması doğru değil asla
amaaaaa
bu iş çığırından çıktı
artık insanlar ben eşcinselim diyip alkış bekliyor
yani banane ne halt yiyosan ye
bana bir şey yapmadoğın sürece
ama dediğim gibi artık bu gruplar saçmaladılar
olay başka yerlere geldi
yani heteroseksüel biri çıkıp diyo mu heyyyy ben heteroseksüelim hadi alkış
bizene abi senin yatak odandan bizene
bu gerçekten rahatsız edici bir durum
gösterilerde de boş boş sloganlar bel altı falan çok kötü
kısacası tamam herkes insan ama kimseye hem cinsiyle yatıyo diye kutlama yapması saçmalık
farkındalık günü olsa neyse
dediğim gibi boş boş sevişme temaları falan
Müslüman değilim
ne diyim değilsen değilsin allah islah etsin amin
ama ben sana bunu sormadım zaten soruna cevap verdim
Konunun dini boyutuyla ilgilenmiyorum yani.
Islah olacağım bi durum yok Allah size akıl fikir versin asıl. Dinlerle kafayı bozmuşsunuz insan ayırıyorsunuz
Kimisi dini ile ilgili hassas bir konu olarak görüyor, kimi toplum düzeni bozuluyor diyor, kimisi kendi değerlerine uygun görmüyor. Desteklemeyebilir, hoş görmeyebilir;onların bunu sert bir dille ifade etmeleri ve nefrete varan davranışları yanlış sadece.
Cevap
2Cevap
Çünkü onlar farklılık istemiyor, biz onlardan farklıyız ve bu onlar için dışlamanın en büyük sebepi.. Ve sadece onur yürüyüşü değil trans farkındalık günlerindede bu nefreti ve zorbalığı nirvanamıza kadar gösteriyorlar.. çok elit insanlarsınız.
o onur yürüyüşü değil onursuzluk yürüyüşü o
Kim tutanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?