Onur yürüyüşüne neden bu kadar kin tutuluyor?

İfade özgürlüğü olan bir ülkedeyiz sözde. Sözde herkes eşit haklara sahip. O halde neden engelleniyor? Neden bu zorbalık yapılıyor? Hiçbir lgbtli birey Onur yürüyüşü yaparak biz sizden ayrıyız farklıyız üstünüz demiyor ki sadece her yıl tekrarlanıyor. Sevgililer günü gibi, kadınlar günü gibi, ne bileyim babalar günü falan. Biz de varız demek, farkındalık oluşturmak esas amaç. Ben gerçekten yorumları okumaya dayanamıyorum. Bu kadar kine dayanamıyorum. Neden bu kadar nefret var? Lut kavmi, lpg, çok kötüsün bilmem ne... Nefretinizde boğulacaksınız haberiniz yok... #lgbt🏳️‍🌈

Güncellemeler
+1 yıl
Tiksinc yorumları tek tek silip engelledim.
En azından pislikten arınıyor hesabım 🥳
Onur yürüyüşüne neden bu kadar kin tutuluyor?
Cevapla