Olayı kısaca anlatayım.
Bir arkadaşımla oturmuş çay içiyorduk. Arkadaşım masaya birini davet etti. Davet edilen kişi: "Oturmam o masaya. ... lık bulaşır. " Bunu kimin dediğini anlamak için dönüp baktığımda "yan yan bakma la. n" diye öfkelendi. Ben de "sana da, başkasına da yan yan bakmam" dedim. O kişi " daha konuşuyor. Sus lan" deyip birden fırlayıp yumruk attı. Araya girenler olmasa aed arda bir çok defa vuracaktı. Çok sert vurdu, yere düştüm. Morluk filan yok ama kırık var. Şahidim de var.
Anında gidip şikayetçi oldum. Bir kaç gün sonra öğrendim ki: eminiyette "hakaret etti. Uyardım. Devam etti. Dayanamadım vurdum" diye yalan söylemiş.
Şahidim olayı yukaridaki gibi anlattı. İyi ki var.
Henüz mahkeme tarihi belli değil. Sizce ne. olur? Avukat tutmasam olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer