Yumruk yedim. Şikayetçi oldum. Bakar mısınız?

Olayı kısaca anlatayım.

Bir arkadaşımla oturmuş çay içiyorduk. Arkadaşım masaya birini davet etti. Davet edilen kişi: "Oturmam o masaya. ... lık bulaşır. " Bunu kimin dediğini anlamak için dönüp baktığımda "yan yan bakma la. n" diye öfkelendi. Ben de "sana da, başkasına da yan yan bakmam" dedim. O kişi " daha konuşuyor. Sus lan" deyip birden fırlayıp yumruk attı. Araya girenler olmasa aed arda bir çok defa vuracaktı. Çok sert vurdu, yere düştüm. Morluk filan yok ama kırık var. Şahidim de var.

Anında gidip şikayetçi oldum. Bir kaç gün sonra öğrendim ki: eminiyette "hakaret etti. Uyardım. Devam etti. Dayanamadım vurdum" diye yalan söylemiş.

Şahidim olayı yukaridaki gibi anlattı. İyi ki var.

Henüz mahkeme tarihi belli değil. Sizce ne. olur? Avukat tutmasam olur mu?

Yumruk yedim. Şikayetçi oldum. Bakar mısınız?
Cevapla