Bugün Mahmut ustaosmanoğlu efendi hazretlerinin cenazesine katıldım mahşer kalabalık vardı asıl zenginlik bu değil midir imrendim?

Bazen düşünüyorum da ne mutlu böyle ölen insanlara ne mutlu Mahmut efendi'ye ve tüm Allah dostlarına.

.

.

. Asıl zenginlik öldükten sonra arkandan dua ordusu bırakmak ve amel defterinin sürekli yazılması.

.

.

Bakın ben cemaat üyesi değilim hatta free takılan bir adamım çok günah da isledim.

.

Fakat içimden bir ses bu cenazeye git dedi ve gittim.

Öyle bir kalabalık yok yani nenmutlu Mahmut Efendi hazretlerine..

Keşke bizde ölünce böyle uğurlans ak nasıl ne yapmamız lazım böyle olmak için Allah nasip eder inşallah...

.

.

Hakaret edecek yorum yapacak provokatör mahlukatlar sorudan uzak dursun. Düzgün ahlâkî ve edepli yorum yaptıktan sonra her görüşten ve dinden veya dinsiz olan kişiler bile yorum yapabilir

Bugün Mahmut ustaosmanoğlu efendi hazretlerinin cenazesine katıldım mahşer kalabalık vardı asıl zenginlik bu değil midir imrendim?
Cevapla