Bazen düşünüyorum da ne mutlu böyle ölen insanlara ne mutlu Mahmut efendi'ye ve tüm Allah dostlarına.
.
.
. Asıl zenginlik öldükten sonra arkandan dua ordusu bırakmak ve amel defterinin sürekli yazılması.
.
.
Bakın ben cemaat üyesi değilim hatta free takılan bir adamım çok günah da isledim.
.
Fakat içimden bir ses bu cenazeye git dedi ve gittim.
Öyle bir kalabalık yok yani nenmutlu Mahmut Efendi hazretlerine..
Keşke bizde ölünce böyle uğurlans ak nasıl ne yapmamız lazım böyle olmak için Allah nasip eder inşallah...
.
.
Hakaret edecek yorum yapacak provokatör mahlukatlar sorudan uzak dursun. Düzgün ahlâkî ve edepli yorum yaptıktan sonra her görüşten ve dinden veya dinsiz olan kişiler bile yorum yapabilir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer