öldükten sonra iyi ve imanlı İnsanların kabirleri cennetten bir bahçe olucakmış kötü ve imansız insanların da kabirleri Cehhennem çukurundan bir çukur olucakmış. Sizce sizin kabiriniz nasıl olur?

öldükten sonra iyi ve imanlı İnsanların kabirleri cennetten bir bahçe olucakmış kötü ve imansız insanların da kabirleri Cehhennem çukurundan bir çukur olucakmış. Sizce sizin kabiriniz nasıl olur?

bilmiyorum. her ne kadar ahlaka ve insanlığa değer veren biri de olsam içimde kin, nefret ve bencillik de var bu nedenlerden ötürü eğer rabbim nasip ederse şehit olarak ölmek istiyorum
Cevap
3Cevap
Ben soldan bir sıcaklık hissediyor gibiyim
Ölmekten sonra hiçbir şey olmayacak.
*Öldükten
Allah Bilir :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?