En yakın arkadaşım eşimle çok samimi, sizce sorun olur mu bu durum ilerde?

15 yıllık arkadaşım kardeşim eşimle haliyle görüşüyoruz ama son zamanlarda internetten özellikle uzun uzun konuşuyorlar, eşim kafamız çok uyuşuyor falan diyor, bakıyorum konuşmalarda anormal bişey de yok ama ilerde duygusal bir yakınlığa dönüşür mü diye düşünmeden edemiyorum. sonucta konular başka yone gider mi?
En yakın arkadaşım eşimle çok samimi, sizce sorun olur mu bu durum ilerde?
Cevapla