AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Bu dunyada yalnızsın kendin yapmalısın herşeyi mutsuzsan boşan hiçbişey senin hayatından daha önemli deyl unutma herkes kendi için yaşar isanlarin me dediyi önemli deyl kimse senin neler çekdiyini bilmiyor onlara sakın aldırma!.
İşte sırf bu insanlar yüzünden aslında boşanıp çok daha iyileriyle evlenip mutluluk pozları vericeksin çok istiyorsa baban evlensin onunla beni dinle akıllı kadın bu senin seçimin hukuk kadinların yanında unutma!
Polisi çağır diyeceğim ama polise de güvenilmiyor eve geri gönderiyorlar
Sen bir mal mısın ki ikinci el olacaksın evlilikte şiddet varsa tabiki boşan
sen kimseye bakıcak biri değilsin öncellikle 3 yaşında ki oplumla tel başına da yapabilirsin baban seni düşünseydi zaten "2 el olursun" kelimesini etmezdi kimseyi dinleme kendi iradenle kendi kararını ver ve boşan şiddettin maruzatı yoktur
Baban ebu cehil heralde, babanı ne diye dinliyorsun öyle babadan hayır gelmez. İyice düşün taşın ve o şekilde adımını at
Ben mal miyim diyip babaliktan hala silmiyorsan senin kendini belirlediğin konum belli baba baba degil picin teki
2. El nedir ya nasıl bir hitaptır bu. Kusura bakmayın ama bu sözleri ancak cahil biri söyleyebilir. Siz kendi ayaklarınızın üstünde durabilecek bir bireysiniz. Hiç kimsenin arkanızda durmasına ihtiyacınız yok. Umarım kurtulursunuz❤️
Yani şimdi yanına kaçabilecegin birini arıyorsun öyle anladım ben
Dengesizmisin? Neden öyle bsey yapayım?
En son onu yapacaksın da ondan öyle dedim
Kusura bakma ama baban sıkıntılı mı senin canım insanlar ya canin bu senin çocuğuna eziyet ediyorlar 2. El diyor ya çıldıricam tövbe estağfurullah
Bu babanı ilgilendirmez. Boşanıp kendi hayatına bak
Eger kendin para kazaniyorsan, tek basina kendine ve cocuguna baka bilecegini düşünüyorsan, aileni de sil bosan. Arkanda durmayacak aileye ihtiyacın var mi?
bir babanın kızı hakkında düsündügü seye bak igrenc herif
Arkanda birinin olmasına gerek yok bi dilekçeye bakar. Sözünü dinlediğin adam "ikinci el" tabirini yakıştırmış sana. Hala dinleyecek misin?
O kadar haklısın ki
Gidecek yerim yok yazmışsın bi yorumun altına. Bi iş bulup kendi hayatını kurabilirsin. İş bulana kadar kadın sığınma evlerine gidebilirsin. Hiçkimseye ihtiyacın yok ayrıca.
Babamın yanı var babamın şu an bana bütün hayatımı geçirebilecek malı var ama o benı eve kapatıcak o kadar eminim ki. Pişman ettiricek herseye
Seni eve kapatacak birinin yanına gitmek zorunda değilsin ki
Özgüvenimi bitirdiler yemin ediyorum çok yoruldum herşeyden. 😔
Pes etmene değecek mi? Sırf onların yüzünden hayatını mahvetmeye değer mi? Hadi kendini düşünmüyorsun, çocuğunun ne suçu var? Ona güzel bi hayat sunmak için çabalamalısın. Onun hayatı da mahvolmasın diye güçlü durmak zorundasın. Kendin için değilse bile çocuğun için yap bunu.
Pes etmek degıl bu çok istiyorum bitmesini. Ama ailemin bana zerre destek çıkmaması beni zora sokuyo.
Çıkmasınlar. Kendi başına başar bunu.
Teşekkür ederim.
O ne biçim tabir ya baban şerefsiz kızına ikinci el ne demek?
Şiddet varsa ayrıl şimdi iyi kötü idare etsen de yaşlanınca çok zor olur senin için aileni dinleme
Nasıl bir benzetme saçmalığı böyle bir şey mi olur bu ne sen ma-l misin ki ikinci el olasın bu ne saçma düşünce arkadas
Nasıl bi tabirdir 2. El olursun ne ya seni mal olarak mı görüyor ailen? öyle bi babanın kızısın ya sana acıdım.
Kaç yaşına gelmişsin birde babadan mi izin alacaksın? Onun düşüncelerini sakın önemseme çünkü mağara devrinde kalmis. Önce polise bu durumu anlat gizlice yoksa seni tehtit edebilirler
Kiyamam ya kendim yasayabilirim diyosan ayril yoksa cekilmez o adam :((
Ikinci el olma sacnaligi senin insan olmani degistirmezki sen degerlisin bunu unutma kimseyide dinleme hayat senin hayatin sende iyi huzurlu yasami hakediyosun
Bu ne ya öyle ailelere uyuz oluyorum gerçekten Allah bildiği gibi yapsın
İkinci el ne demek ya her şeye rağmen seviyorsanız barışıp barışmamak size kalmış ama ikinci el söylemi yanlış ayrıca bunu eşinize göstermemeleri lazım ki eşiniz biraz kendine çeki düzen versin
İkinci el diye bir tabir mi var Allah aşkına şiddetle bir ömür geçer mi çocuğuna kendine yapacağın en büyük kötülük bu kendine zulüm etmekten başka bir şey değil babanın düşüncesi çok yobazca
Babanıve kocanı mümkünse hayatından bir an önce cıkarmalısın
Hem evlenmişsin sonra da babandan izin istiyorsun. Kocan kötü sen de kötüsün.
Ben tek yasicam istersen birlikte yaşarız kimse yoksa destek olarak kızım 20 yaşındayım
hayat senin hayatın bu seçimi sen yaparsın ne anan ne baban. baban karar verirse sonuçlarına gene sen katlanıyorsun. kendi hayatını başkaları yönlendiriyor.
Perte çıkmaktansa 2. el olmak daha iyidir deseydin. babanda tam bir mal mış kusura bakmada.
İkinci olan sen değilsin babanın o kokuşmuş zihniyeti. Böyle düşünen insanlardan her şey beklenir
Şiddet gördüğün bir evliliği sürdürmek hiç doğru değil. Ayrilman iyi olacak.
Araba misin sen ikinci el olasın nasıl insanlar var ya
Eğer mesleğin varsa bosan. cocugunla yeni bir hayat kur.. mesleğin yoksa iş bulmaya bak.
Babanın sana doblo muammelesi yapması inanılmazmış. Ayrıl ondan babanı falan da dinleme konuşsun dursun
Konuş be hayatımm
baban haklı aşkım koca şiddeti sevgiden olur çok kafaya takma ama çok istersen bir ilişki piskoloğuna gidin
Bir de kadın olacaksın aşağılıksın ya
Harbiden sen ne diyorsun yaa böyle düşünenlere şaşıyorum
@ĸαѕveтliɢri_ nedenmiş? kocası ister över ister döver ben böyle öğrendim
@sizenebundan? ne
Saçma şeyler ogrenmissin kocan seni dövse iyi mi?
Dövmesi haklı bir sey mi iyi bir sey mi zarar veriyor ne sacma bir düşüncen var
Sen karısıni oldurenleri de savunuyorsundur şimdi kadin sucludur falan diyorsundur cidden yoksa erkek falan mısın?
@aleynabtway tamam o zaman sen kendini dövdür de sövdür de. Bu kadar cahillik fazla ya.
@sizenebundan kocadır bu benim yeni sahibim ne isterse yapabilir bana o bakıyor sonuçta sizin gibi batılaşma çabasında değiliz biz koca ister sever ister döver
Yeni sahibin mi 😅 sen mal mısinda yeni sahibin ailen senin sahibin mi ne saçma düşünce
Sen esya misin ne sahibi
Batılaşma ile alakası ne? Aklı olup kendisine saygısı olan her insan böyle düşünür. Problemi kendinde ara.
Sana o bakmasi da ayrı garip ztn kendi ayaklarin üstünde durmalisin ki öyle olaylar olunca bosanio bitirebilesin
Bu batilasma değil kendini koruma haklarinin oldugunu ve sahibinin olmadigini bilme sende bir insan ve bireysin sahibin yok🤦
@sizenebundan Profil sahibi muhtemelen erkek, daha fazla dil dökme böylelerine.
@sizenebundan olaya bağlı değişir kadın suçluysa tabi haklıdır koca aynı şekilde koca haksızsa karı da kocayı oldurebilir ben feministim ztn
Kasvetligri_ Bencede erkek herhalde ama böyle dusunen kadinda cok gordum o yuzden bilemiyorum
Feminist misin 😮😮 ya bir git feministmis dusunceye bak
@aleynabtway çok tutarsızsın.
@sizenebundan beni evliliğm gayet iyi ilerliyor eşimle iyi anlaşıyoruz eşim bana bazen vuruyor ama sonra barışıyoruz koca şiddeti kıskançlıktandır yani bence kocam öyle diyo ve lgbt destekliyorum yani yobaz değilim
İyi kandirmis seni o zaman 🤦😒 kiskancliktanmis oyle diyormus olaya bak ama sen feminist falan degilsin bosa ben feministim deme yani kendini kandirma
Neyse sana iyi günler
Bırakın arkadaşlar kendini kandırmaya devam etsin zararı bize değil kendine olur
@sizenebundan sağol aşkım
@Orangutan4 👍🏻👏🏻
sen bunları makaraya sarmışsın hepsi de yutmuş
@ĸαѕveтliɢri_
arkadaş türk aile geleneklerine saldırmak için ironi yapmış... siz de anlamamışsınız
@sizenebundan
arkadaş türk aile geleneklerine saldırmak için ironi yapmış... siz de anlamamışsınız
@cabukisimler ironi olduğunu söylemeyip insanları üstüne salıyorsa yine normal bir tip sayılmıyor kendisi her yerden sıkıntılı çıkıyor
@Orangutan4 evet hatun gerçekten ileri derecede feminist feminazi seviyesinde neredeyse
@cabukisimler sen de bu arkadaşın ikinci versiyonu falansın herhalde ikinizin de bir dediği bir dediğine uymuyor
@Orangutan4
hangi sözüm diğerini tutmuyo?
İroniyse (!) Falan koyar insan üstüne bir yorum yapilinca soyler vs ama bu dahada ileri gidip ustune birde ben evliyim kocamda bana vuruyor arada ama olur oyle vs demez ki bu dusuncede cok kisi gördüm ardindan ironi dese bile ya bi git derdim sende bos yere savunmussun yani makaraymis yedik bizde tamam
@sizenebundan
ya tam tersine "kocadır döver" diye düşünen hatunlar kalıp da "kocan tabi isterse döver" filan demez... bunu bu kadar keskin şekild eifade etmez. Eşindir olabilir insanlık hali, belki streslidir belki sen de üzerine gidiyorsundur neden kavga çıkıyor ne zoru var ki filan der... Kocasını ve babayı doğrudan suçlu saymadan konuşur...
Yok öyle diyende gördüm o kadar yumusatmaya gerek yok yani diyorlar
@sizenebundan
yok valla ben görmedim zira linç yemekten korkarlar :)
burada bariz ironi vardı... profile bakınca zaten emin oluyorsun
Ben görüşlerine bakinca komple hesabin troll veya erkek + troll olduğunu dusunmeye başladım
Hayat babanın değil senin hayatın. Baban değil sen şiddet görüyorsun. Boşan ve hayatına bak kimseyi umursama.
Öncelikle babanın a*ına koyim. Eğer rest çekmen gerekiyosa bile topla pılını pırtını git o evden. Kendini düşün.
Öyle babayı da boşa bence o hayırsız adamla birlikte
Aynen bişey sorcm 32 mi yasin
Yok 30
30 dan sonra kadınların ilgisi azaliyormus sende oldumu çok kötü bisey
Ne alaka şimdi soruyla ne ilgisi sexse yoo ben çok istiyorum sa partnerim istemiyo
Erkekler genç kadın seviyor ya ondan sordum 30 kadına tek 50 bakiormus
He yok ben zaten evde kaldım.
Neden oyle diyorsun erkekler asıl evde kaliyor
Neden kalsınlar
Kadın neden kalıyor ozmn
Kadın olduğu için..
Bune cahilik tövbe
İstersen üçüncü el ol sen bu damgayı yemekten daha zevk al şiddet göreceğine
İkinci el ne demek ya araba mısın sen sen ne iğrenç berbat bir tabir
Bu nekadar iğrenç bir düşünen baba. İyi bütün zulmü gör ama boşanma yuhh. Bence sen eşinden boşan babanla da bir daha görüşme onu da kalbinden boşa
öyle babanın şarap çanağına tüküreyim ben ver kocan olcak p*ştu polise aç boşanma davasını kendi hayatını kur kimseye muhtaç değilsin
Kimseden kimseye hayır yok kendi başının çaresine bakmayı öğrenmelisin kendin için her şey sen kıymetlisin!
Kardeş başımın üstünde yerin var ama 20 sene sonra oğlun * olsaydın da bu adama katlanmasaydin derse gucenmiceksen devam et
Busnasıl bir saçmalık, sen şiddet görüyorsun ve ailen buna sessiz mi kalıyor, yazık gerçekten çok yazık
İkinci el ne ya biz kadınlar eşya mıyız ki erkekler kullansın da ikinci el olalım, çok saçma. Sen boşanma davası aç kocana ve en yakın zamanda kurtulmaya bak ondan. Umarım tek başına çözebileceğin bir süreç olur
Ya bilmiyorum ama kadın sığınma evlerine başvurabilirsin ya da birikmiş para varsa kaç başka bir şehire git
Baban acayip geri kafalı bir adam biz kadınlar kafamıza koyduğumuz her şeyi yapabiliriz bence sende kendine yeni hayat kur
Baban şiddet görsün o 4 yıl bende onu görürüm. Ayrıl babanı da dinleme senin geleceğin senin hayatın.
yapman gereken bir şey var ve yapman gerekeni yapmak icin hayat başkalarının ne dediğini umursamadan seni mutlu eden şeyi yaptığında daha iyidir
Ya delireceğim artık şöyle şeyler gördükçe.. Dayanamıyorum. Ellerim titriyor. Başıma ağrılar giriyor. Gerçekten çok yoruldum.
Kendi hayatını kazanabileceğin bir işin var mı? ya da çocuğuna bakacak birisi? Ona göre bir fikir verirdik 🥲
sen yola çık yol sana görünür
İkinci el olursun mu? Oha ya. Mal mısın sen ikinci el olacaksın. Anlamıyorum abi bu insanları ya
birazcik beynin varsa babanin sana karismasina izin vermeyip oglunu alip bosanir gidersin
Neden babanın iznini istiyorsun ki biletini kes çek git
Evliliğini bitir babanla da görüşme bir daha insan kendi kızını destekler böyle zamanda
2 el derken baban heralde sıkıntılı biri yanlış anlama ama
Ne dinliyorsun babanızi eziyet görmeyimi tercih ediyorsunuz yazık etmeyin kendinize
maalesef ülkemizde böyle ve insanımız cahil olduğu İçin babana katılıyorum maalesef
Bu duruma kesinlikle dur demelisin, sonu yok hâyır yok. Bana ulaşır mısın mesajdan?