AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Zaten aileler arkasında olsa bu kadar ezemezler. Biraz da bunun ailesi ilgisiz de olsam dayak da atsam sesini çıkarmaz boşanmayayım diye düşünüyor. Mesleğin varsa boşansan da babanın yanına gitme onun çenesini çekme
🤦♀️ikinci el olursun nedir yaa. Hiç düşünme hemen bitir , şiddet gösteren biriyle aynı evde durulmaz.
iki el olmakda nedir 🫢😓
Allah yardımcın olsun 🤲🏼
Eşden şiddet Babadan şiddet.. 😞
Piskolojik destek al güzelim destek!
Allah yardımcı olsun
Mecit'e giden ablalardan nasihat iste onlar sana yardımcı olsunlar ablacığım
Ne dediginizi anlamadim.. ?
Sen mal mısın ki ikinci el olasın. Bu insanlar neden lafını bilmeden, cahil cahil konuşur..
İkinci el olmana razı gelmiyor ama şiddet görmene razı gelebiliyor ya pes doğrusu.
Aşırı çağ dışı bir zihniyet. Bu nasıl baba? Bu nasıl söz? Babanın dediğini umursama. Boşan kendine yeni bir hayat kur kendini kocana ezdirme. Güçlü durursan önünde güzel günler var.
Once bi kendine guven. Kimsenin maddi olanaklarina ihtiyacin yok. Kendine inan guven cocugunada bakarsin kendinede.. evliligi bir mecburiyet gibi dusunursen bu cikmazdan cikamazsin. Hicbirsey siddeti masum gosteremez
Kızının şiddet görmesine ses çıkarmayan baba boşanmasına ses çıkarıyorsa, ona baba falan deme zaten. Kendi geleceğine kendin karar ver. Kızıyormuşmuş. O dayakları kendisi yesin o zaman. Akılsız insanlara ayar oluyorum. Kızın lan senin?
kusura bakma ama babanda akılyok tedavi olması lazım
şiddet görmene bunu diyorsa
kendi basının caresiine sanırım kendin bakmak zorundasın meslekin felan varsa bir iş bul çalıs boşan babanlada muhatab olma
Şiddet gördüğün bir evliligin bitmesini bekleme bitmiş zaten. İnsanın ikinci eli olmaz babana söyle eşyanın olur. bir insan kızının dovulmesine nasıl göz yumar biyolojik babaysa yumar ruhen kalben baba olmak lazım
Babani dinleme sanırım geri , eski kafalı çevresinin ne diyeceklerini düşünüyor Boşan gidecek bir yerim yoksa bile kadın sığınma evine gidersin tek başına çalışır yaşarsın oğlun da büyür senin destekcin olur çünkü o da öyle bir ailede büyümek istemez
Babamla görüşmüyorum. Sen de yapabilirsin. Teraziye koy. O adamın sana faydası mi var zararı mi? Zaten babalarımız bizim baştan beri hayatımın içine edenler değil mi? Yetmedi mi? Yetti bence. Sen de bu kararı ver. Biraz olsun basinin ağrısı diner. Acı hiç geçmez ama inan ki sürekli hayatında olmasından iyidir.
Babanı bir güzel dövmek lazım. Araba mısın sen ne ikinci eli, alırsın kızını torununu yanına yaşarsın gül gibi.
Araba mi lan bu ikinci el diyor
Mutlu değilsen boşanirsin bu kadar basit
Ama baban aile yapin biraz kötü
Kendin çalişiyor musun?
Boşanip ailenin yanina gitmeden yalniz yaşarsin
Vaybe bravo
Baban gerçekten çok saçma düşünüyor. Sen kendin halledebiliyosan bi an once boşan sonuçta evli olan sensin baban değil. Kendi iyiliğin için boşan hayatına bak yüklü bi tazminatda al
Kimseyi dinleme evlendiğine göre 18 yaşından büyük bir bireysin yaşını gecmissin şiddet görüyorsan ilk karakola git ve uzaklaştırma al o babanın yanından da uzaklaş sen eşya değilsin 2. El olamazsın kadın sığınma evi ya da bir arkadaşınla kal şiddetin affı olmaz babana da yazıklar olsun!
ikinci el mi? ahhaha kadinlari esya olarak gorebildigine gore kendisini bir erkek dogurdu sanirim. kadin dusmanligi yapana baban da olsa karsi cikmalisin. zaten boyle bir zihniyetle cok yasamaz.
Bugün ikinci el piyasası sıfır piyasadan daha değerli.
Konuya gelecek olursa, şu tepki ve yoruma göre ikinci el olmak bir şereftir efenim.
Eşya mıyız lan biz ne ikinci eli? Nasıl iğrenç kodlarımız var bizim? Bu nasıl baba olmak bu nasıl fikir nasıl akıl? Yüreğim daraldı bıktım bu ülkeden yeminle. Ne kafalar açık ne cepler
Çok üzücü be. Geçirdiğin evliliğe mi böyle babaya sahip olmak mı daha kötü bilemedim. Ama babanı dinleme. Çocuğu öyle ortamda yetiştirme sakın. Bir birikimin varsa tek yaşa
Devlet bu durumda yardım ediyor size.
Niye ısrar ediyorsunuz.
Bu çileyi çekmek için 3 sene kâfi değil mi?
Daha 1 3 sene mi geçmesi lazım.
Kalıplaştırılmış adetler, gelenek görenekler öyle görmüşler. Sende ben bu eziyeti çekmektense ikinci el olmaya razıyım de, gönlü olsun...
Tanri babanin ve benzer babaların belasini versin. Kendi ayaklarinda durabilmenin yolunu bul ve boşan
İkinci el olursun ne demek ya boşan babanlada zorunlu olmadıkça konuşma şiddet gördüğünü bile bile böyle diyen bir baba sana ne kadar değer veriyor olabilir
O zihniyette ki insanı çiğneyip bir işe gir ve boşan. Sende görmüşsün ki seni senden başka kimse düşünmez, bu yüzden tırnağın varsa başını kaşı ve o kardeşim'dan boşan nafaka da alırsın.
Ikinci el Mi babana deseydin siz erkekler eskorta gidiyorsun kızlarla yazıyorsunuz ikinci el sizsiniz biz sizle evleniyorsak benden evlenen olur sakın Boyle cahil serfsizfen evlenme sen evlenip çocuk yapmisin evlenemdne çocuk ypaan onca serefisz erkek var aieleden yasmaa seni yaşlıya verirler sakin
Bir eşya değilsin baban dahi olsa bunu söylemeye hakkı yok. Ne diye baba hangi gün duracak arkanda. Üzücü gerçekten. Coğrafya kaderdir dedirtti gene.
Acilen boşan ve kimsenin arkanda durmasına gerek yok. Allahın verdiği bedene , cana kıyıp vurabiliyosa o onun günahı ama sende herşeye rağmen onun sana vurmasına izin veriyosan bu da senin günahın. O canı ve senin canından olanı düşün ve kimsenin ne diyeceğini umursamadan sıfırdan başla.
Yavrum bak ben yeni boşandım üç çocukla yıllardır sevmediğim adamla çatı altındaydım ailem tam Kürt köken bir Allah’ın kulu yok arkamda en son ki kavgada bunu baya belli ettim ve onun boşanma davası açmasına sebep oldum KESK’e daha önce olsaydı iki aylar oldu boşanalı ve anlaşmalı olduğu için tek celsede kurtuldum şu an çocuklarımda aynı evdeyim ve nafaka var sosyal hizmette destek olucak sen bana özelden ulaş bi böyle gitmez çekme yazık sanada
kizim olsa ve esinden siddet gorse ilk karsiligini ben veririm kizimla mahkemeye ben giderim zaten. baban belki iyi babadir belki degildir ama buyuklerimiz bu konuda genelde eski kafalilik yapiyor. sevdigim kisiye de el kaldirmam zaten. gercekten sevdigim kisi 2. el degil 3. el de olsa alirim o da ayri bi sey. ayrilmalisin ilerde cocugun da tesekkur eder zaten kavgali dovuslu evde buyumekten daha iyidir
Doğru kadın sığınma evine ne demek ikinci el olursun ya sen eşya mısın çok üzüldüm sana hem şiddet gördüğün için hem de böyle bir babaya sahip olduğun için, Allah yardımcın olsun 😔
Bu çok çirkin yakıştırma ailenin sessiz kalması senin daha çok şiddete maruz bırakır. Kimseye güvenmeden kendi ayaklarının üzerinde durmaya çalışmalısın
Kesinlikle bu noktada babanı dinleme. 2. El olmak nedir? Sen insansın her şeyden önce, babanı dinleme derken sözü çok yanlış bence, ayrıca erkek bundan cesaret buluyor olabilir.
Arabamı satıyor baban ikinci el ne demek yahu şidden gördüğün bir evlilikte zaten mutlu olamazsın ömrün sevmediğin biriyle devam eder öyle birinden çocuğada fayda gelmez yuvayada...
1 dakika değil 1 saniye bile durma 2. El nedemek sen bir esyamisin...
Arabamısın sen ikinci el nedemek yaw onu da geçtik bir babanın kızına bu lafı söylemesi nasıl bir absürtlük
Sığınma evi mor çatı derneği bulunduğun şehirdeki baro sana yardımcı olur. Aileni bosvermek zorundasın onlar seni anlamaz
Babanı dinleme baban sana acımıyor belli ki hoşuna gidiyor şiddet
Boşan..
Oyuncak değilsin sen
Boya yaptırırsin boyalı derler az kendine bakarsın değişeni var derler kalbin kalbin kırılır solarsin ağır hasarlı derler elalem der ağzı torba degilki
Beni öldürsun mu istiyorsun de. Şiddetin sonu ölümle de bitebiliyor de. Ya da hiç umursama bence ya. Bosan kurtul
2. el ne demek sen bir mal mısın ki 2. el diye muamele ediyor. Allah herkesi ebeveyn yapmasın ya gerçekten
babanı dinleme boşan kurtar kendini 2. el sözü ne kaba cirkin bi söz seninde güzel huzurlu yaşama hakkınnvar ailenin sana destek olması gerekirdi
İkinci ele çok rağbet var baba sıfır km anahtar teslim çok yükseldi sorun yapma de sağlam kapak olur.
Bir baba nasıl böyle bir şey der🤷♀️🤦♀️Allah yardımcın olsun vala cok zor işin dayak yiye yiye otur dio yani babanız şaka gibi 🤷♀️🤷♀️🤔🤔😡😡
Konuyu okuyunca babana çok sağlam küfür ettim, kusura bakma. Ekonomik özgürlüğünü sağlamaya çalış ve boşan
İkinci el nedemek ya çok ayıp kötü ni kelime. Baba dediğin dag gibi arkanda durmalı ya. Valla çok üzüldüm. Ne diyrceğimide bilemedim
Kimsenin düşüncesi fikirleri umrunda olmasın hayat senin hayatın mutlu olmayı hak ediyorsun içinden geleni yap.
Bosan baba evine gitme ya baska bir akrabana git ya biriyle ev tut işe gir kendi hayatini kur yine evlenecek biri cikar karsina mahkemede maddi manevi tum tazminatini al şiddet gordugunu kanitla o adamin yanina birakma
İkinci el olursun diyen cahil babanın yanına gitmeyeceksen boşan.
Sıkıntı o zaten. Gitçek baska yerim yok😔 istesem de izin verilmez
Ne kadar terbiyesizce kelimedir o.. yazik ya..
Zihniyete bak ya! Kendi ayakların üstünde durman gerekiyor. Babanın evine dönme.
Ayrıl git babanı dinleme ömrünü böyle insalar için ziyan etmene gerek yok değmez de zaten
Bosan is bul o babaya muhtaç olmak zorunda değilsin
Mutsuz sıkıntılı evliliktense 2? El olurum daha iyi
Baban boşanmışlara ikinci el gözüyle bakan bi davar olduğu için seni bile böyle yaftalayabilecek biri demek ki, özür dilerim ama. Bugün sana şiddet gösteren yarın çocuğuna gösterir, unutma bunu.
bi baba böyle diyemes ya kızına sen onun etkisi altında kalma kadınn sığınma evine git çocuğunuda götür yardımcı olurlar illaki durumunu anlat
Bu nasıl bir şey ya cidden insanları anlamıyorum nesin sen araba falan mı bu nasıl tabirdir yaaaa deliricem
Aynen sanki babası değil gibi. Kızını satılık olarak görüyo, çok acı
Çok acı ve çok zor bir durumda gerçekten insana bir destek veren olması lazım
Bu devirde cidden babana bile güvenmemen gerekiyomuş, adam resmen kızını satmış
Yazık
Cidden öyle maalesef, inşallah bi yolunu bulur, o adamdan ve babasından kurtulur
Kız baya çaresiz galiba, buraya yazmak zorunxa kalmış. Allah yardımcısı olsun.
Sanırım öyle, amin Allah yardımcısı olsun
ay kız daima güçlü dur ve ayrıl tabiki tek başına ayakta duran güçlü kadınlar var onları örnek al
O nasıl bir lafdır öyle Baban aile reisimi? Yoksa galericimi? Farklı kelimeler yazardım ama muhtemelen siteden atılırım.
Babana de ki yarın bi gün toprağa girdiğimde mezarıma ikinci el olmasın diye hurdaya çektik yazsınlar
Nasıl bir bakış açısı anlamıyorum sen mal mısın ki ikinci el olasın. Baban gerçekten delirmiş. İşin zor Allah kolaylık versin.