Aile & Toplum Ailenin tek çocuğu olmak ister miydiniz? Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Ailenin tek çocuğu olmak ister miydiniz ben isterdim şu an 3 kardesiz kardeslerımle kavga edıyorum dıyorum bazen keşke tek çocuk olsaydım Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Ailenin tek çocuğu olmak ister miydiniz? Cevapla Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Fark etmez umursamıyorum 0 0 Yorumla
Deepsiz Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Tek olmak da çok sıkıcı olur o zaman da neden kardeş yok diye düşünürdük belki de 0 3 Yorumla Fatmanurarı +1 yıl yok ya sürekli kıskanan krdes olmazdı nerdesın dıye hesap sormaya bslayan erkek sıkıcı ahhaaha ama yınede sevıyorum kardeslerımı Yorumla Deepsiz +1 yıl Erkekse normal genetik hesap sorma babasından geçiyor 🤣🤣 Yorumla Deepsiz +1 yıl Abla kalbi işte hem sev hem döv devam 😹 Yorumla
silamaaasuus Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Hayır ya. Şımartılarak büyümenin sonuçları kişiyi güçsüz yapar. Ayrıca kardeş, büyük bir lütuftur. 0 0 Yorumla
Golgeharamileri91 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Ah neler vermezdim dedemin tek çocuğu olmak için 🙁 0 0 Yorumla
esmerimbiciiim Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Hayir istemezdim ilgi odağı şımarık büyümek istemezdim, kardeş her zaman iyidir 0 0 Yorumla
zalimsinhayat91 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl istemezdim tek çocuklar hep yalnız büyüyorlar herkes kardeş sevgisini bağlılığını bilmeli 0 0 Yorumla
hayalet0987 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl İsterdim ama büyük ihtimal çok şımarık olurdum evin en küçüğüyüm ablalarima göre fazla şımarığım 😀😀 0 0 Yorumla
emirhan6199 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bana karşı ailem haksızlık ediyor bir çok konuda kardeşimi daha çok haklı görüp şımartıyorlar. 0 0 Yorumla
Sarı_Papatyam_benim Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 71% +1 yıl isterdim tabi ama kardeşlerim olmazsa olmazım 1 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Olabilir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Fark etmez umursamıyorum
Tek olmak da çok sıkıcı olur o zaman da neden kardeş yok diye düşünürdük belki de
yok ya sürekli kıskanan krdes olmazdı nerdesın dıye hesap sormaya bslayan erkek sıkıcı ahhaaha ama yınede sevıyorum kardeslerımı
Erkekse normal genetik hesap sorma babasından geçiyor 🤣🤣
Abla kalbi işte hem sev hem döv devam 😹
Hayır ya. Şımartılarak büyümenin sonuçları kişiyi güçsüz yapar. Ayrıca kardeş, büyük bir lütuftur.
Ah neler vermezdim dedemin tek çocuğu olmak için 🙁
Hayir istemezdim ilgi odağı şımarık büyümek istemezdim, kardeş her zaman iyidir
istemezdim tek çocuklar hep yalnız büyüyorlar herkes kardeş sevgisini bağlılığını bilmeli
İsterdim ama büyük ihtimal çok şımarık olurdum evin en küçüğüyüm ablalarima göre fazla şımarığım 😀😀
Bana karşı ailem haksızlık ediyor bir çok konuda kardeşimi daha çok haklı görüp şımartıyorlar.
isterdim tabi ama kardeşlerim olmazsa olmazım
Öyle gibiyim zaten
İstemezdim
evwt
Ben tek çocuğum çok güzel tek olmak gerçekten
Olabilir